Toon posts:

accu van een laptop kan niet opgeladen worden!! help

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOT'ers

ik heb een 1.5 jaar oude fajitsu siemens laptop. al ander half jaar doet die het perfect alleen heb ik nu een probleem. de accu van de laptop kan namelijk niet meer opgeladen worden. hij start nog wel op (netwerk s spanning) maar anders dan dat wil die niet meer opstarten. ik heb de search gebruikt maar kon geen oplossingen ervoor vinden.

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt.

Verwijderd

Het wil ooit helpen als je je accu een tijdje in de vriezer laat liggen... soms doet hij het daarna weer! (dit is geen geintje!)

Verwijderd

Topicstarter
als ik dit doe lever dit dan gevaar op voor mijn accu? ennu moet het nog ingepakt worden of zo en hoelang moet die minsten erin?

alvast bedankt

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 19:03:
Het wil ooit helpen als je je accu een tijdje in de vriezer laat liggen... soms doet hij het daarna weer! (dit is geen geintje!)
vriend, dat is alleen bij die oude gare accus...

In dit geval heeft de TS waarschijnlijk een lionli (o.i.d) accu, en als je hem dan in de vriezer legt kan je hem begraven.

Die oude accus hadden last van geheugen verlies, met een tijdje in de vriezer kon je dat redelijk oplosen.

Maarja, daar kan de TS niks mee, waarschijnlijk is de electronica van zijn laptop intern kapot. En dus terug naar de fabriek.

Verwijderd

Topicstarter
dus het is geen goed idee om mijn accu in de vriezer te zetten? dus geen andere oplossingen ? dan maar morgen naar school om te vragen:(

bedank voor jullie hulp

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een keer een dreun verkopen wil ook wel eens helpen. Post ff wat voor accu je precies hebt; dan weten wij ook of je de oude trucjes toe kunt passen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik neem aan dat de oude trucjes niet werken aangezien het een vrij nieuwe laptop is. (P3 etc) . en werkt het serieus als je er een dreun verkoopt?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 22:25:
ik neem aan dat de oude trucjes niet werken aangezien het een vrij nieuwe laptop is. (P3 etc) . en werkt het serieus als je er een dreun verkoopt?
Persoonlijk denk ik niet dat je accu het probleem is, intern is je laptop brak, het electronische cirquit is vrij gevoelig...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

b, je loopt al lang genoeg rond op GoT om te weten dat een topictitel en topicstart zoals je hier neergezet hebt absoluut niet voldoet- al is het alleen maar omdat je er in het verleden ook meermaals op gewezen bent.

GoT is een community, geen helpdesk. Wij willen graag helpen, maar dan alleen als jij ook jezelf helpt door het probleem duidelijk te schetsen, zelf eerst op zoek gaat naar oplossingen, die ook uitprobeert en pas als dat allemaal niet lukt hier een topic te openen, waar je dan ook al je bevindingen meldt.
Schreeuwerig 'help!!!' roepen is dan ook uit den boze :/

Hier zeg je niet exact wat voor laptop je hebt, je zegt dan wel gesearched te hebben (zoals je in ieder andere topic die je geopend hebt doet), maar meldt geen enkel bewijs daarvan (zoals waarop je gezocht hebt en wat je dan gevonden hebt), je meldt ook niets zelf geprobeerd te hebben en geeft dan ook geen uitkomsten daarvan.

Ga eens de GoT Huisregels herlezen, daarin zul je deze aanwijzingen en tevens tips over hoe de titel bondiger maar informatiever te maken vinden, en over hoe effectiever te zoeken.

/kansloos - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.