Toon posts:

Probleem met geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst het nieuwe ASUS A7N8X moederbord gekocht. ik ben er heel erg tevreden over, maar ik heb een probleem. mijn geluid doet het namelijk niet. ik heb een 5.1 systeem staan met drie aansluitingen. ik heb volgens mij alles al geprobeerd maar het lukt niet. kan een van jullie mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 18:46 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik denk niet dat ze je hier verder kunnen helpen als je niet wat meer info geeft.

wat voor 5.1 systeem :?
wat voor windows :?
welke drivers heb je :?
enzo....

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows 200 pro, het is een philips A5.600 5.1 set.

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-08 22:33

MasterFreak

Zeker weten!

heb je de geluidskaart enabled in de bios? (Als je de onboard gebruikt?)

[ Voor 27% gewijzigd door MasterFreak op 31-08-2003 19:08 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 18:44:
ik heb volgens mij alles al geprobeerd
Definieer alles even nader. Wat wel en wat niet? nieuwste drivers voor je mobo al geinstalleerd bijvoorbeeld? Zo weten we nog nix nl.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
mijn geluid doet het namelijk niet. ik heb een 5.1 systeem staan met drie aansluitingen. ik heb volgens mij alles al geprobeerd maar het lukt niet. kan een van jullie mij helpen?
Wow! Alles, da's wel heel veel. Als jij alles al hebt geprobeerd, dan kunnen wij je ook niet meer helpen, wij hebben ook onze beperkingen :'(

Zonder gein:
Ik zie dat je dat moederbord nog maar net hebt. Lees eerst eens even de handleiding van zowel je moederbord, als die van je boxjes.
Zoek dan eerst even hier op GoT naar gelijksoortige problemen en probeer de standaard oplossingen.

Mocht dat niet helpen, open dan een nieuw topic. En zet daarin voldoende informatie. Tip: Lees je vraag eens door, als je hem getiept hebt, en vraag bij jezelf af of iemand die niet bekend is met jouw probleem er voldoende informatie uit kan halen om je vraag te beantwoorden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.