Toon posts:

NIEUW grote inzamelactie DEFECTE HD's help aub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
de vorige en tevens eerste inzamelactie was een beetje moeilijk soms gezien de vele afspraken, afstanden en zo verder. het heeft me een aardig duidje gekost aan transportkosten maar dat neem ik er graag bij. het was ook de eerste keer heh :)

concreet:

voor ons tweakers project HD's reviven etc... heb ik echt nog veel defecte schijven nodig voor analyse.

indien mogelijk zou ik willen vragen aan de mensen die hier veel HD's defect in huis hebben (IT-winkels, die-hard-tweakers) om die te doneren aan het project.
er komt zoveel bij kijken, dat ik met een tiental schijven die ik nu al heb, er echt niet kom om alle aspecten te belichten over HD's.

ik woon in belgie, en zou medio october +- een nieuwe ronde door nederland plannen om ze te komen ophalen.

mag ik vragen om mij te contacteren (e-mail in men profiel of hier in het draadje) indien je mij kan helpen hierbij.

alle mensen die gedonneerd hebben aan het project, krijgen een respectvolle vermelding bij het project.

bottomnote: OPGELET ik heb men e-mail moeten wijzigen, want ik kreeg echt wel teveel spam binnen op het oude adres. (nieuw staat in men profiel)

greetz, jimmy

projectlink: Harde Schijven: Preventief Onderhoud, Reviven, en Reanimatie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:43 ]