Mario Kart FC 1590-4774-1019
1. welk OS
2. USB of PS/2 (sluit het eens anders aan indien mogelijk).
3. wat voor mobo
4. werkt het wel in dos of bios?
3. wat voor mobo
Hoe flik je dat als je desktop het niet doet?neggix schreef op 31 August 2003 @ 17:05:
Als ik me computer opstart doen me toetsenbord en muis het niet (Logitech Desktop MX) en als ik dan gewoon start-->Restart kies doet ie het daarna nog steeds niet. Als ik gewoon op de reset knop van me pc druk doet ie het wel. Weet iemand wat dit kan zijn? Software is al verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
1. XPTerw_Dan schreef op 31 August 2003 @ 17:07:
1. welk OS
3. wat voor mobo
2. USB
3. MSI KT4-Ultra
4. In bios en dos wel jah
Verwijderd
Als ik jouw was zou ik die software gewoonweg nt installeren. Er blijken in het verleden nog al veel fouten te zitte in de software. Probeer het eens zonder. Het kan maybe ook een storing zijn,zorg ervoor dat er geen gsm's of zo in de beurt liggen.
Okee, software heb ik helemaal weggepleurd en het werkt, maar goed... Die extra knoppies zitten er niet voor niets en best zonde om ze niet te gebruiken. Is er niets anders dan I-Touch waarmee je die dingen kan aanzetten ofzo??Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:11:
Als ik jouw was zou ik die software gewoonweg nt installeren. Er blijken in het verleden nog al veel fouten te zitte in de software. Probeer het eens zonder. Het kan maybe ook een storing zijn,zorg ervoor dat er geen gsm's of zo in de beurt liggen.
Je geeft aan dat je de software al hebt verwijderd en opnieuw hebt geinstalleerd. Probeer nou eens een andere versie te installeren van de software. Op de Logitech site zijn wel nieuwe versies te downloaden van hun drivers.
Als je trouwens opstart, met die drivers, wat staat er dan in apparaatbeheer over je toetsenbord+muis (ik ga d'r vanuit dat je wel met iets je PC kan bedienen, aangezien je ook netjes kan afsluiten)? Staan deze wel goed, en als werkend, aangegeven?
Als je trouwens opstart, met die drivers, wat staat er dan in apparaatbeheer over je toetsenbord+muis (ik ga d'r vanuit dat je wel met iets je PC kan bedienen, aangezien je ook netjes kan afsluiten)? Staan deze wel goed, en als werkend, aangegeven?
[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 31-08-2003 18:32 ]
Okee, Oudere versies geprobeerd, geen resultaatAikeleer schreef op 31 August 2003 @ 18:31:
Je geeft aan dat je de software al hebt verwijderd en opnieuw hebt geinstalleerd. Probeer nou eens een andere versie te installeren van de software. Op de Logitech site zijn wel nieuwe versies te downloaden van hun drivers.
En ik kan niet in me apparaatbeheer kijken omdat helemaal niets het doet. Maar verder staat dat allemaal perfect
Pagina: 1