Toon posts:

Wil een nieuwe GSM kopen: 7250 van nokia

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hier is een foto:

http://nl.expansys.us/morepics.asp?code=104182

Nu heb ik enkele vraagjes hieromtrent:

1) Kun je elke JPEG wallpaper die je op je PC hebt staan transfereren naar deze 7250? Stel dat ik een foto van 1024 X 768 wil gebruiken als background voor deze GSM, hoe gaat die foto er dan uitzien als de maximale resolutie 128 X 128 is?

2) Wat ringtones betreft, ik heb begrepen dat polyfone ringtones in Midi formaat zijn. Wil dat zeggen dat ik een MP3 deuntje van mijn PC kan converteren naar midi en deze dan kan gebruiken als ringtone? Hoewel, ik geef toe, dit lijkt me haast onmogelijk.

3) Mijn Kaart die nu momenteel in mijn oude 3310 zit van Nokia, kan ik die verwijderen en aanbrengen in deze nieuwe 7250? Of vereist dat een nieuwe kaart? Is de 7250 al ondersteunt door pay and go oplaadkaarten?

Ziezo.

Alvast bedankt.

BM

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 16:07:
hier is een foto:

http://nl.expansys.us/morepics.asp?code=104182

Nu heb ik enkele vraagjes hieromtrent:

1) Kun je elke JPEG wallpaper die je op je PC hebt staan transfereren naar deze 7250? Stel dat ik een foto van 1024 X 768 wil gebruiken als background voor deze GSM, hoe gaat die foto er dan uitzien als de maximale resolutie 128 X 128 is?

2) Wat ringtones betreft, ik heb begrepen dat polyfone ringtones in Midi formaat zijn. Wil dat zeggen dat ik een MP3 deuntje van mijn PC kan converteren naar midi en deze dan kan gebruiken als ringtone? Hoewel, ik geef toe, dit lijkt me haast onmogelijk.

3) Mijn Kaart die nu momenteel in mijn oude 3310 zit van Nokia, kan ik die verwijderen en aanbrengen in deze nieuwe 7250? Of vereist dat een nieuwe kaart? Is de 7250 al ondersteunt door pay and go oplaadkaarten?

Ziezo.

Alvast bedankt.

BM
Waarschijnlijk is er één centraal 7250-topic, en kun je beter je vragen daarin stellen, maar goed.

1) Ik zou zeggen: open je 1024*768-background in een tekenprogramma (Photoshop, Paintshop) en knip er een stuk uit en/of verklein 'm. Dan zie je gelijk hoe het eruit ziet.

2) Geen idee.

3) Ja. Je huidige kaart kan er in principe gewoon in.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Zie idd de antwoorden van wicher. Op vraag 2 kan ik je ook nog antwoord geven: nee, MP3 kun je niet omzetten naar MID.
Mocht je verder nog vragen hebben en er zelf geen antwoord op kunnen vinden dan verwijs ik je graag door naar het algemene topic over de 7250:
Nokia 7250, wanneer en prijs?

Dit topic is gesloten.