Toon posts:

Beeldscherm laptop wordt donker

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn laptop (HP Pavilion ze4417) de netstroom eruit haal, wordt het beeld een stuk donkerder, als of het licht uitgaat. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik vind het namelijk behoorlijk irritant...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Doet mijn acer ook, is normaal volgens mij en is in ieder geval in te stellen (bij die acer wel in ieder geval) Dat is om stroom te besparen als je op je accu werkt.

Oh, of even je boekje lezen die bij je laptop zit eventueel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Br@m op 31-08-2003 14:21 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

is dat niet iets in het powermanagement? kijk eens bij beeldscherminstellingen in de buurt van energiebeheer.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

Dat is dus powersaving, je zal vast wel de helderheid in kunnen stellen door middel van de Fn knop + een andere. Bij mijn laptop zijn dat de pijltjes toetsen, bij m'n oude gericom waren het de F5 en F6. Gewoon even kijken naar je toetsen, het staat er vast wel bij.

Verwijderd

Br@m schreef op 31 August 2003 @ 14:20:
Doet mijn acer ook, is normaal volgens mij en is in ieder geval in te stellen (bij die acer wel in ieder geval) Dat is om stroom te besparen als je op je accu werkt.
Klopt hier het zelfde verhaal met mijn acer. ik heb er niet echt last van...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
power options, en dan conservation level op mijn compaq :)

En ik kan het ook met (fn)f7 instellen :)

Verwijderd

Topicstarter
/me heeft het gevonden!

was idd fn+f2! vriendelijk bedankt!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:30
Ik kan het bij mijn Dell Inspiron 8100 in de bios instellen, de brightnes bij batterijgebruik en @ netstroom. Kijk ff in de bios rond zou ik zeggen.

[edit:] Natuurlijk kun je het ook handmatig bijstellen iedere keer via het toetsenbord, maar ik heb gewoon altijd alles vol open staan, ideaal :)

[ Voor 34% gewijzigd door Cereal op 31-08-2003 14:24 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 14:22:
/me heeft het gevonden!

was idd fn+f2! vriendelijk bedankt!
En daar moest je een topic voor openen? :X ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

Cereal schreef op 31 augustus 2003 @ 14:23:
Ik kan het bij mijn Dell Inspiron 8100 in de bios instellen, de brightnes bij batterijgebruik en @ netstroom. Kijk ff in de bios rond zou ik zeggen
Klopt, in de bios kan je het instellen maar ook gewoon terwijl ie aan staat met de fn knop en pijltjes toetsen. Tenminste, bij m'n latitude c510 wel :) Handige optie want zo'n tft slurpt stroom.

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

FN en dan moet je met je pijltjes, ik geloof omhoog en beneden (in jouw geval omhoog) daar zat bij acer brightness onder dacht ik....
Pagina: 1