Ik heb inmiddels aardig wat informatie en topics gelezen over bluetooth headsets. Hartstikke mooi, maar omdat ik mijn mobiel voornamelijk gebruik voor MP3 hoef ik voor die ene keer dat ik gebelt wordt geen hele headset. Wat ik wil is een bluetooth earphone. Een zo'n klein mogelijk luidsprekertje dat ik in mijn oor kan douwen en die het signaal via bluetooth doorgeeft aan mijn in mijn broekzak zittende mobieltje. 
Natuurlijk heb ik wat rondgesnuffelt. (search... google...) Maar eigenlijk kom ik voornamelijk bij headsets terecht en kan ik geen gedetailleerde informatie hierover vinden. Mijn vraag is dan ook, zijn er mensen die meer weten over bluetooth earphones, ervaringen, etc. En net zo belangrijk, waar zijn ze verkrijgbaar?
Natuurlijk heb ik wat rondgesnuffelt. (search... google...) Maar eigenlijk kom ik voornamelijk bij headsets terecht en kan ik geen gedetailleerde informatie hierover vinden. Mijn vraag is dan ook, zijn er mensen die meer weten over bluetooth earphones, ervaringen, etc. En net zo belangrijk, waar zijn ze verkrijgbaar?