Ik heb een Asus P4c800 de luxe mobo en een Maxtor 120gig Sata. Im mijn bios wordt hij herkent als 3e Master.Daar hij een beetje raar geluid ging maken wilde ik hem testen met Powermax, die echter alleen mijn dvd-brander en dvd speler vindt. Heeft iemand een oplossing?Heeft het iets met Serial Ata te maken?
FF bij een ander in de PC testen, of booten van een gewone IDE schijf, en kijken of windows hem wel gewoon ziet, en kan benaderen...
Zo niet, is ie wellicht toch kaduuk...(gisteren nog een defecte Maxtor 120GB IDE ATA133 in handen gehad, 1 maand oud).
Zo niet, is ie wellicht toch kaduuk...(gisteren nog een defecte Maxtor 120GB IDE ATA133 in handen gehad, 1 maand oud).
ondersteunt je versie van powermax de sata? heb je de laatste versie opgehaald? Heb je wellicht nog bij de specs van deze schijf opd e site gekeken of ze misschien gewoon incompatible is met powermax dat je er een ander tooltje voor moet hebben?
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Haal hem ff van je ide af (cd-dr etc ook) en dan alleen met HD booten... ff fdisk doen. Weerkt het niet dna uittesten op anders systeem.
Yes - OEM
Heb de nieuwste Powermax, die volgens Maxtor ook Sata schijven zou moeten ondersteunen, verder werkt de schijf perfect in de sisoft sandra benchmark is die supersnel. Ik vind het zo vreemd dat ik hem in de bios niet als eerste master kan aangeven, zal wel te maken hebben met de Sata aansluitingen i.p.v. de Ide, denk ik. Zal de tip met het loskoppelen van de brander en de dvdspeler ff proberen.
Ik heb ook een Maxtor 120 Gb S-ATA HD welke niet door PowerMax gezien wordt dus ik denk niet dat de software al compatible is (ook al staat dat wel op de website
) Ik heb het ook al eens eerder geprobeerd met een andere HD...
Pagina: 1