[winXP] Na nieuwe installatie bestanden 32kb op partitie

Pagina: 1
Acties:

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Ik heb vanacht even opnieuw XP op een machine gezet het formateren verliep al raar want hij kwam in een soort van ccandisk terrecht waarin ie files aan clusters ging linken etc (dit was alleen bij formateren van C: partitie)

Maar er zit ook een andere disk in die partitie naam F: heeft nu zijn een heleboel bestanden op F: ineens 32kb geworden :?

mp3's zijn in eens maar 2seconden :?

Ik snap er werkelijk niks van kan ik hier iets aan doen scandisk geeft weinig resultaat :(

Het vage is dat mn partitie niet kleiner lijkt qua inhoud :?

[ Voor 7% gewijzigd door BierPul op 31-08-2003 13:13 ]

Ja man

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen; ga eerst maar eens snel backuppen; dan kun je daarna de fout gaan achterhalen.... Geeft je HDD een SMART status aan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Hmmm moet ik zo kijken ik ben eerst een checkdisk nog ff aan het doen en een geforceerde fix vanuit partition Magic

Hij gaf in PM ook FAT aan ipv FAT32 terwijl checkdisk zegt FAT32 :?

Ja man

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:55

YellowCube

Wait...what?

heb je de format zelf uitgevoerd of heb je alles aan de installatie van XP overgelaten?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Nope aan XP zelf vanuit installatie menu

Ja man

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Maar nu hoor ik net van de gene van wie die PC was dat dat probleem al opgetreden is toen hij het had gedaan (nieuwe installatie), hij kwam bij mij op hem te fixen :)

Ik weet dus niet wat ie heeft uitgevoerd maar ga die disken gewoon formateren ik vindt het wel best :P

Ja man

Pagina: 1