Beste mensen,
zit de laatste tijd nogal met een vreemd probleem en heb eigenlijk geen idee waar het door komt. Moet daarbij zeggen dat ik nog redelijk nieuw ben met PHP.
Het probleem onstaat bij het gebruiken van een index pagina waarin pagina's worden opgeroepen. De index pagina ziet er dan als volgt uit:
Als ik dan de broncode van de pagina bekijk ziet dat er als volgt uit:
De vraagtekentjes zijn in werkelijkheid vreemde vierkantjes die je in word verkrijgt door [] te typen, deze zorgen voor een enter in de pagina waardoor de layout helemaal door de war raakt.
Ik heb geen idee wat het kan zijn en hoop dat jullie meer hierover weten. Ik heb btw andere topics bezocht maar kan er echt niks over vinden.
Alle replys zijn welkom, bij voorbaat dank
zit de laatste tijd nogal met een vreemd probleem en heb eigenlijk geen idee waar het door komt. Moet daarbij zeggen dat ik nog redelijk nieuw ben met PHP.
Het probleem onstaat bij het gebruiken van een index pagina waarin pagina's worden opgeroepen. De index pagina ziet er dan als volgt uit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <?php $webmaster = "korte07@iie.nl"; define("INDEX", "set"); include("header.php"); include("main.php"); include("footer.php"); ?> |
Als ik dan de broncode van de pagina bekijk ziet dat er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| ? <html> <head> <title>Titel</title> <link href="css/standaard.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> <body topmargin="0" leftmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> <table width="700" height="500" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">  <tr valign="top"> <td>Test</td> </tr> ? </table> </body> </html> |
De vraagtekentjes zijn in werkelijkheid vreemde vierkantjes die je in word verkrijgt door [] te typen, deze zorgen voor een enter in de pagina waardoor de layout helemaal door de war raakt.
Ik heb geen idee wat het kan zijn en hoop dat jullie meer hierover weten. Ik heb btw andere topics bezocht maar kan er echt niks over vinden.
Alle replys zijn welkom, bij voorbaat dank