Toon posts:

Windows 2000..Brander Kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo k heb een probleem met mijn Philips CDRW 1200 Series
K heb deze goed aangesloten 1 maand geleden deed hij het nog perfect maar k wilde gister een cd branden en dan doe k dus een lege cd erin.
dus k wil ff checken voor de zekerheid is hij wel leeg die cd maar dan klik ik in deze computer op het icoontje van de brander en staat er"Plaats Een Cd In Station E"
dus k open die brander draait die cd helemaal rond..
En Easy Cd Creator 4 Zegt:"Plaats Een Cd Met Voldoende Opslagruimte"
wat kan k hieraan doen k heb net m`n ASPI geupdate wat k las in 1 van de andere topics maar nog steeds doet ie het niet wat is het probleem? :?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Probeer de brander nog ff in een andere pc, of probeer een ander merk CD-R.
Doet hij het en niet met een ander merk CD-R, en niet in de andere PC, mag je er vanuit gaan dat hij kaduuk is...

Verwijderd

Topicstarter
In Een Andere Pc Deed Hij Het Wel :?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je bent hier al diverse malen op gewezen, zelfs met een mailtje, en toch raadpleeg je niet even netjes de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum eer je een topic opent 8)7

Kijk daarin onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows" B)

Ik zeg dit in jouw geval voor de laatste keer: neem het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] eens rustig en aandachtig door. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Dit topic is gesloten.