Toon posts:

Moederbord Abit, Komt rook uit

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vorige een abit nf7-s rev2 gehaald met geil geheugen.
ik ging het inbouwen met mijn oude amd 1800+ en mijn oude kast 300 watt en mijn oude hd 20 gig maxtor en oude videokaart geforce 2 64 Mb.
toen ik het aan ging doen kwam er rook uit. en toen dee ik het uit. er was niks tezien aan het moederbord en hij ging ook gewoon aan het rook was aan de onderkant waar de aan/uit reset pinnen zitten. en usb en firware. nu had ik het eruit gehaalt en weer erin gezet en nu start ie wel op maar ik zie geen beeld meer ook niet met mijn andere moederbord asus. ik dacht dat mijn videokaart kapot is maar die heb ik al getest. ik denk dat het een fout is van de fabriek maar weet iemand wat ik mischien kan doen?

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

Welkom op G.o.t
----->viel je pc uit toen je hem weer aanzette? dan is het namelijk kort sluiting
Check je bekabeling

-----> Bios reset
-----> batterijtje nacht eruit laten
-----> Processor testen

[ Voor 55% gewijzigd door tweak_freak op 31-08-2003 00:39 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

terug naar de winkel lijkt me

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 07:51
T'is al laat, dus misschien zit ik te suffen, maar heb je niet een 5 Volts (or whatever Voltage) AGP kaart in een 3.3 Volts Only AGP bordje geduwd? In de MSI manual van mijn bordje stond er op pagina 1 in grote letters hierover een melding, dat ie naar zijn oude gootje zou gaan als ik er een 5 volts agp kaart in zou zetten. Misschien is dat ook bij jou het geval? (Omdat jij al aangeeft dat je grafische kaart nog leeft maar toch geen beeld krijgt...)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

Appie_NL schreef op 31 August 2003 @ 00:40:
T'is al laat, dus misschien zit ik te suffen, maar heb je niet een 5 Volts (or whatever Voltage) AGP kaart in een 3.3 Volts Only AGP bordje geduwd? In de MSI manual van mijn bordje stond er op pagina 1 in grote letters hierover een melding, dat ie naar zijn oude gootje zou gaan als ik er een 5 volts agp kaart in zou zetten. Misschien is dat ook bij jou het geval? (Omdat jij al aangeeft dat je grafische kaart nog leeft maar toch geen beeld krijgt...)
Oh ja kan ook nog!
En het geile geheugen?

[ Voor 3% gewijzigd door tweak_freak op 31-08-2003 00:41 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als mijn auto kapot was, dan zou ik hem naar de garage brengen.
Als mijn Internetverbinding het niet meer doet, dan zou ik XS4ALL even bellen.
Als mijn vlees in een restaurant niet gaar is, dan zou ik de ober roepen.
Als mijn moederbord kapot was, dan zou ik de winkel/leverancier contacten.

Best wel logisch eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 31-08-2003 00:42 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.