Er staat hier in het Faq:
DDR PC333 512MB Samsung Original voor 114,-
Dane-Elec 512 MB PC2700 DDR voor 100,-
DDR TwinMos 512MB PC333/PC2700 voor 89,-
Het is dan de bedoeling dat ze op een ASUS A7N8X Deluxe U133 nForce2 (rev. 2.0) mobo gaan. Ik weet nog niet of ik er 1 of 2 ga kopen, 2 zou wel lekker zijn ivm de dual DDR.
Maar nu is mijn vraag: is er nog verschil tussen deze merken.
Nou meen ik op de frontpage laatst gelezen te hebben dat samsung veruit de grootste geheugen producent is, en zou het niet zo kunnen zijn dat ze allemaal eigenlijk uit de samsung fabriek komen? En dat de prijzen alleen van de naam af hangen, of misschien alleen van de garantie? of is er wel degelijk verschil?
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik van plan ben mijn geheugen enzo ze te gaan OC'en. Want eerlijk gezegd heb ik daar nou niet veel ervaring/verstand van.
Nu heb ik hier een winkel waar de volgende merken worden verkocht:De bekende A-merken zijn Corsair, Crucial, Dane-Elec, Kingston, Infineon, Samsung en TwinMos. Ze maken allemaal gebruik van kwaliteitschipjes (Micron, Samsung en Winbond) en ze zijn daardoor relatief ver te overclocken. De overige merken draaien perfect @ default, maar garanties bij die-hard overclocken zijn er natuurlijk niet altijd.
DDR PC333 512MB Samsung Original voor 114,-
Dane-Elec 512 MB PC2700 DDR voor 100,-
DDR TwinMos 512MB PC333/PC2700 voor 89,-
Het is dan de bedoeling dat ze op een ASUS A7N8X Deluxe U133 nForce2 (rev. 2.0) mobo gaan. Ik weet nog niet of ik er 1 of 2 ga kopen, 2 zou wel lekker zijn ivm de dual DDR.
Maar nu is mijn vraag: is er nog verschil tussen deze merken.
Nou meen ik op de frontpage laatst gelezen te hebben dat samsung veruit de grootste geheugen producent is, en zou het niet zo kunnen zijn dat ze allemaal eigenlijk uit de samsung fabriek komen? En dat de prijzen alleen van de naam af hangen, of misschien alleen van de garantie? of is er wel degelijk verschil?
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik van plan ben mijn geheugen enzo ze te gaan OC'en. Want eerlijk gezegd heb ik daar nou niet veel ervaring/verstand van.
En zo is het!