Ik heb nu een asus geforce 3 deluxe een van de eerste releases. Nou wil ik graag een keer wat anders en ati spreek mijn enorm aan. Het zou een beetje zonde zijn om mijne oude waterblok die nu op mijn geforce 3 zit niet te gebruiken. Het is een danger den videokaart blok nog de versie van koper zonder plexi glas en symmetrisch opgezet. Past deze op een ati9800SE?
Quote Oompa Loompa:
was de ATI GPU niet concaaf? If so, dan moet je óf je nieuwe ATI gaan lappen óf (nog lastiger/leuker) je dangerden concaaf passend zien te krijgen.
Ik heb geen id eigenlijk ik weet wel dat ik dacht dat ik een keer ergens gelezen had op een site dat de geforce 3 gaten overeen kwamen met de ati gaten maar zeker weet ik dit dus niet. Iemand anders een idee??
Quote Oompa Loompa:
was de ATI GPU niet concaaf? If so, dan moet je óf je nieuwe ATI gaan lappen óf (nog lastiger/leuker) je dangerden concaaf passend zien te krijgen.
Ik heb geen id eigenlijk ik weet wel dat ik dacht dat ik een keer ergens gelezen had op een site dat de geforce 3 gaten overeen kwamen met de ati gaten maar zeker weet ik dit dus niet. Iemand anders een idee??
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 12:53 . Reden: Quote Oompa Loompa ]