Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Kunnen zoveel spellen zijn... altans, zijn weinig RPGs die op zowel PC als PSX zijn verschenen...
Ik weet niet waarom maar Summoner 1 komt zo in me op, de PSX versie kreeg slechte kritiek maar voor de PC versie waren er wat lovendere woorden...
Ik weet niet waarom maar Summoner 1 komt zo in me op, de PSX versie kreeg slechte kritiek maar voor de PC versie waren er wat lovendere woorden...
IK weet dat de demo in het BOS begon en het grote gedeelte van de RPG speeld zich in een stad af . ( RIDDERTJD)
Je kan zo wel met w als man spelen .
Meer weet ik niet want ik heb ooit eens de DEMO gespeeld , en ben dus nu opzoek naar de naam van het spel .. om dat ik gewoon eens zin had om hem te gaan halen .
Want dat is 1 van de weinige RPG die ik niet op op de PC .
En ik heb hem altijd al willen spelen , maar net nu je hem wil gaan bestellen ben je e naam kwijd
Je kan zo wel met w als man spelen .
Meer weet ik niet want ik heb ooit eens de DEMO gespeeld , en ben dus nu opzoek naar de naam van het spel .. om dat ik gewoon eens zin had om hem te gaan halen .
Want dat is 1 van de weinige RPG die ik niet op op de PC .
En ik heb hem altijd al willen spelen , maar net nu je hem wil gaan bestellen ben je e naam kwijd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
THX dat is hem he heWhite Dust schreef op 30 August 2003 @ 22:11:
Kunnen zoveel spellen zijn... altans, zijn weinig RPGs die op zowel PC als PSX zijn verschenen...
Summoner
zijn er mense die de PC versie hebben gespeeld ? zo je kunnen jullie er een wat over vertellen
Yup, 'k heb Summoner uit gespeeld, best wel leuk spel opzich, speelt lekker weg en, op hier en daar een paar moeilijke punten na, is het niet moelijk om te spelen.
Het is niet een Hack&Slash spel (gelukig
), maar heeft genoeg goede RPG punten en best wel een leuk verhaal met een paar twisten.
Het leuke aan dit console achtige RPG is dat het eerst op de PC is gereleased en vervolgens op de PS(2
), dat zie je niet veel bij dit soort RPGs.
Het is niet een Hack&Slash spel (gelukig
Het leuke aan dit console achtige RPG is dat het eerst op de PC is gereleased en vervolgens op de PS(2
Wat ik mij ervan herinner is dat zowel Summoner 1 als 2 (die laatste is nog niet zo oud) respectievelijk eerst op de PS1 en de PS2 zijn uitgekomen en pas daarna op de PC.White Dust schreef op 30 August 2003 @ 22:22:
Het leuke aan dit console achtige RPG is dat het eerst op de PC is gereleased en vervolgens op de PS(2), dat zie je niet veel bij dit soort RPGs.
Of bedoel je soms dat ze eerst ontwikkeld waren voor de PC en pas later omgezet naar consoleversies?
The devil is in the details.
Summoner 2 is nooit op PC gereleased (was ook wel een grote flop te noemenMaRc0 schreef op 31 August 2003 @ 09:37:
[...]
Wat ik mij ervan herinner is dat zowel Summoner 1 als 2 (die laatste is nog niet zo oud) respectievelijk eerst op de PS1 en de PS2 zijn uitgekomen en pas daarna op de PC.
Of bedoel je soms dat ze eerst ontwikkeld waren voor de PC en pas later omgezet naar consoleversies?
Pagina: 1