XL-R8R vast, uren 3DMark niet??!?

Pagina: 1
Acties:

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Heej all,

Heb 'n AMD ThunderBird 700@800 met 'n Abit KT7-nonraid. Na het kopen van een andere soundcard (had 'n Aureal Vortex) waren mysterieuze vastlopers met 3D allemaal wel verdwenen. Nu is het alleen zo dat XL-R8R vastknettert, precies op 't ALLERLAATSTE stuk |:(. Met die "luchtbellen", waar die witte letters boven rimpelen alsof 't water is. Hebben meer mensen dit? Is m'n 3D nou toch nog vaagjes of is XL-R8R gewoon buggy? Uren 3Dmark-demo's draaien was geen probleem. De 3Dmark-demo heeft 't probleem dus niet, en de benchmark van 3Dmark doet 't ook gewoon (2982 3dmarks). M'n videokaart is een Diamond Viper770 nonultra, die ingesteld staat op AGP4X-modus. Fast writes voor de AGP heb ik uitgezet. 1 WS read & write trouwens ook, anders loopt 'ie echt vast, en dan op allerlei plaatsen in allerlei programma's.
Het vastlopen is trouwens echt vast, alleen reset of powerknop hebben nog echt een functie dan :(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Hmm, ik vind het nou niet de bedoeling om zo met 0 replies de lijst uit te kletteren, dus even een reply.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:30
Ik weet dat XL-R8R nogal buggy is, dus maak je niet druk! Wat is het probleem als voor de rest wel alles werkt!

NB. Probeer dit eens, het klinkt raar, maar bij iemand anders werkte het ook:
Zet achter de snelkoppeling van XL-R8R dit: -x 800 -y 600, dan gaat ie 'm draaien in 800x600 ipv. 640x480!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Topicstarter
Ik vond 't niet echt raar klinken, en 't helpt erg goed, thanks :).
Maar je hebt gelijk, eigenlijk slaat 't nergens op :).