XIII en Half-life geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:59
Ik heb een SB live (die oude) en winxp, maar ik heb in de demo nooit geluid gehad, ook niet met nieuwe sb drivers en ook niet meer in half-life :?

Vreemd genoeg heb ik in BF42, Rune en MOH:AA bijvoorbeeld wel weer geluid

Iemand een idee wat het kan zijn?

Hop,hop,hop!

• basset
In dxdiag heb ik overigens ook problemen met geluid. Ik heb een nieuwe DirectX gedownload en het probleem bleef.

Deze melding krijg ik bijv. bij testen geluid DirectSound test results: Failure at step 19 (User verification of software): HRESULT = 0x00000000 (error code)

Great! heb nu helemaal geen geluid meer :(

[ Voor 8% gewijzigd door basset op 30-08-2003 21:04 ]

Hop,hop,hop!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

welke drivers gebruik je :?
die van creative of die van windows update :?
van windows update had ik ook altijd problemen mee.
toen van frontpage liveware3 geinstalleerd en bij creative de laatste driver gehaald en dat ging wel goed.
hoewel update nu telkens een nieuwere driver aanbied doe ik dat dus niet anders ben ik weer me geluid kwijt :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• basset
Ik heb ze van de sb site afgehaald

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Hey basset,

Ik heb precies hetzelfde probleem, alle andere spellen doen het wel. Ik heb alleen geen WinXP op die staan (98). Ik heb wel de zelfde SB als jij, plus de drivers van creative. Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen :r, opzich wel jammer. Wij hebben hier namelijk een netwerk liggen en moet dus 1 persoon zonder geluid cs/dod/sven coop doen. Wat dan OOK weer vreemd is, is dat Half-Life zelf, wel gewoon geluid geeft :(:( Ligt het misschien aan mijn geluidskaart? weet iemand het???? :?