DVDmax of soortgelijke tv-out

Pagina: 1
Acties:

• bammetje81
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-04 20:41
De matrox G serie gebruikers kennen het waarschijnlijk wel, zodra je de dvdmax functie aan hebt staan en je start een film in een venster krijg je het op je tv-scherm op vol beeld zonder dat je op alt+enter hoeft te drukken of meer van dat soort onhandige zaken.
Ik ben op zoek naar een kaart die het soortgelijke doet maar dan voor een aanzienlijk zachtere prijs. De matrox kaarten zijn meestal vrij duur. Ik ben nu dus op zoek naar een goeie videokaart die deze dvdmax (of hoe het bij dat merk ook heet) functie heeft. In de prijsrange van rond de 50€. Ik heb namelijk verder vrij weinig kennis van zaken op het gebied van videokaarten. Ik heb niet veel eisen, 3d is compleet onbelangrijk. De kaart moet een leuke 2d performance hebben en een (heel) goede tv-out performance. Welke kaart kan ik nu het beste aanschaffen?

Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 23:16
Tweedehands 450 (of 550 als je goed kan afdingen).

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

Verwijderd

Ati Radeon kaarten hebben die functie ook (Theatre modus). Let er wel op dat je bij de Matrox kaart het goede kabeltje hebt - de 450 kabel kan niet op de 550 ;)

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 23:16
Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 03:42:
Let er wel op dat je bij de Matrox kaart het goede kabeltje hebt - de 450 kabel kan niet op de 550 ;)
Volgens de Matrox shop is het dezelfde kabel voor 450 en 550. Voor de 400 is het wel een andere kabel

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe