Frontpage GOT merge status?!

Pagina: 1
Acties:

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik heb de search gebruikt en heb niets kunnen vinden over de huidige stand van zaken over de merge.

In de .plans werd gesproken dat als iedereen weer terug zou zijn van vakantie enzo de merge ergens in augustus plaats zou vinden, is deze deadline weer verzet?!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Niet dat ik weet. Maar de daar genoemde datum is ook onder geen beding een 'vaste' datum. Het is een richtlijn zodat iedereen ongeveer weet waar hij/zij aan toe is.

• source
Ja, dat zag ik idd. Maar ben toch wel erg benieuwd naar die hele merge en ben nieuwsgierig voor wanneer die gepland staat...

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het is onzin de merge op een bepaalde dag te plannen, als blijkt dat het niet af is op dat moment...

Ik ben zelf voorstander van het antwoord "Wanneer het af is" en hou me daaraan, hoewel ik 'intern' natuurlijk wel probeer een deadline aan te houden...

Maar dan moeten er uiteraard niet allerlei meer acute problemen ontstaan, waardoor de merge-software opzij geschoven wordt.

Anyway, 't is bijna af ik moet het binnenkort nog weer eens allemaal vanaf het begin testen en daarna het resultaat beoordelen. Helaas duurt het downloaden van een backup van onze databases ongeveer een halve dag en het testen van de software op mijn lokale systeem ook zoiets (zo niet meer)...
Daardoor wil ik uiteraard dat het zo foutloos mogelijk is, want het een tweede keer moeten draaien is niet echt een pretje ;)
Zodra de software af is zijn we er trouwens nog niet, dan moet nog nagegaan worden of React en de frontpagesoftware helemaal klaar zijn voor de merge en er software geschreven en getest worden om _na_ de merge de databases synchroon te houden.

Zoals de engelsen zo mooi kunnen zeggen: "I wouldn't hold my breath for it"...

• source
Hoe groot is die backup die je moet downloaden? aardig groot aangezien je er een halve dag over doet of je gebruikt nog een 28K8'je :)
Ik snap natuurlijk wel dat alles zo goed mogelijk moet lopen (ben ik helemaal voor natuurlijk).. Is er trouwens al een test geweest op het nieuwste systeempje? dat zou nu toch wel aardig wat tijd moeten schelen neem ik aan!?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De test van de software zelf doe ik uiteraard niet op en life-systeem, maar thuis op mijn slome athlon 800 develop-doos :)

En ik heb 1.5Mbit adsl, de database-backup is iets van 6a8GB in totaal, afhankelijk van welke tabellen ik allemaal zou downloaden enzo :)

• source
ACM schreef op 30 August 2003 @ 20:39:
En ik heb 1.5Mbit adsl, de database-backup is iets van 6a8GB in totaal, afhankelijk van welke tabellen ik allemaal zou downloaden enzo :)
Das best pittig ja... Ik doe het je dan niet na in een halve dag ;)

btw: de link in je signature doet 't nie...

iig bedankt voor de uitleg!

Pagina: 1