Toon posts:

SVCD Tar.files

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of ik dit hier mag vragen maar als het niet mag kom ik daar snel genoeg achter. Ik heb een probleem met gedownloade SVCD's van IRC. Ik download een bestand van 2,2 gig. Dit is een Tar bestand, als ik dit uitpak krijg ik allemaal RAR bestanden, als ik deze uitpak ontstaat er een Bin-file. Als ik deze wil openen met Isobuster geeft ie fouten. Hoe moet ik de film zover krijgen dat ie gaat spelen??

Alvast bedankt!

ps. branden van Bin-file ook al geprobeerd.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alleen een BIN file? Geen CUE?

Als er wel een CUE is zou je kunnen kijken of Alcohol 120% de image wil lezen naar een virtuele drive, dan weet je in elk geval zeker dat je cd image goed is.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

denk idd dat het hier niet mag. maar iig, je hebt de cue nodig om hem in te lezen in een brandprog of virtual cd speler (deamon toolz).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Cue file zit er wel bij, daarom kan ik m ook branden maar ik kan het bestand dat op cd staat ook niet afspelen. Of heb ik daar speciale speler voor nodig? heb powerdvd al geprobeerd.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan dus de image wel branden zeg je? Wat zie je dan uiteindelijk op die cd staan als ie gebrand is? (bv via verkenner)

Verwijderd

Topicstarter
mappen: SVCD, SEGMETN,MPEG2,EXT
In map SVCD: LOT.vcd,Search,tracks.svd,info.svd,entries.svd,psd.svd
Segement: leeg
Mpeg2:AVSEQ01 (denk videobestand van ca 800mb
EXT:scandata

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik neem aan dat die SVCD geen homevideo van een vriend van je is... ;)

Kortom, problemen met illegale games/films/cracks/andersoortig spul helpen we je niet mee, helaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.