Toon posts:

P800: zand in de jogdail-> kan ik daarbij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zand in mijn P800 gekregen, en nu functioneerd de jogdail matig. Hij is na enige oefeing bijna alles weer gaan doen alleen het "van je af duwen" vand e jogdail doet het niet meer.

Kan ik de P800 zover open maken dat ik daar een beetje bij kan of niet? (voordat
ik er aan begin en ik hem niet meer inelkaar krijg)

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? Gelukt om te maken? Zou Phonehouse hem ervoor moeten opsturen?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:46
Al stofzuiger er opgezet :), anders misschien een borsteltje , maar die jogdail , zit aan de zijkant als ik het goed heb?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

probeer anders met een klein kwastje ertussen te komen.

39

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Ja, de jogdial zit aan de zijkant! Ik zou even zo'n blaasbusje proberen, die je voor toetsenborden etc hebt, anders een stofzuiger ertegenaan zetten. Dan ben je misschien die laatste paar korreltjes ook kwijt!

|Specs|

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

volgens mij blaas je met zo'n blaasbuisje het zand alleen maar verder in je telefoon. ik denk niet dat je dat wil hebben, stofzuiger lijkt me beter

...

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hopelijk is een stofzuiger niet te krachtig. Mogelijk heb je de kans dat hij sloopt in plaats van een zandkorreltje verwijderd...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, stofzuiger niet gelukt... Klein kwastje kan ik nergens vinden.
Hoe kan ik het hele frontje eraf halen? Ik zie 2 rare schoefjes zitten onder de kap van de batterij, moeten die los? Hij moet er wel af kunnen, want je kunt andere frontjes kopen...

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:25

bloasfist

Slot-A Crew

Ehm, wtf is een jogdial? Enig zoeken op whatis.com en google resulteert erin dat ik begrijp dat het gaat over zo'n draaiwieltje aan de zijkant van je phone?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
bloasfist schreef op 31 August 2003 @ 13:14:
Ehm, wtf is een jogdial? Enig zoeken op whatis.com en google resulteert erin dat ik begrijp dat het gaat over zo'n draaiwieltje aan de zijkant van je phone?
Jup :)

Verwijderd

even mee naar de shop gaan van SE, die doen er denk ik wel wat aan(eerder dan de phone house).

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
Is voor een leek bijna niet de doen. Open maken van de P800 is behoorlijk lastig want het zijn niet zomaar 4 schroefjes die je los moet draaien. Zover ik weet is de jogdial juist het probleem bij het openmaken van de telefoon.

Ik denk dat je bij een SE service point moet zijn.
Pagina: 1