Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 21:09:
ja ik denk dus niet dat je voor dat geld een goeie 5.1 set kan krijgen.
ik bedoel als je dus ook andere dingen dan film wil kijken dan wil ik zeker 4 fullrange speakers en een beetje versterker( surround) is ook gauw 500a600 euro
't Is heel simpel... Je hebt een paar "draaiknoppen" waarmee je het de features kunt varieren.
Dus een knop "aantal speakers", "kwaliteit van fronts", "beeldschermgrootte", etc.
Als jij perse goede fronts wilt (die je zeker voor 150-300 euro 't stuk wel kunt vinden) en ook een grote TV, dan kan dat prima, koop je er een stel goedkope surroundspeakertjes en centertje bij.
De fronts waren al goed, dus een sub is niet heel nodig.
Magoed, een fatsoenlijke 70cm 100Hz breedbeeld tv heb je al voor 600 euro, dan heb je een receiver voor 350 euro, een stel fronts van 250 't stuk en hou je dus 250 over voor twee effect speakers en een center. Moet lukken lijkt me, zeker als je iets minder aan de tv en de fronts uitgeeft.
Maar al met al zul je bij een bepaald budget het een en ander aan consesies moeten doen, als je een paar vaste eisen hebt (grote tv, goede fronts) wordt het uitkiezen van de rest steeds makkelijker
[
Voor 9% gewijzigd door
ACM op 30-08-2003 21:49
]