Toon posts:

[winxp] Deleten van folders: Administrator / User

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Iedereen kent de folders wel genaamd Administrator, All users, Gast. (C:\Documents and Settings) Nu staan er bij wel een hoop. Waarschijnlijk omdat ik laatst WinXP over 2000 heb geinstalleerd en hij deze mapjes heeft laten staan. Ik heb ze gekopieerd naar een tweede pc voor de zekerheid en vroeg mij af of ik ze kan verwijderen?

Waarom? Omdat een aantal wel 900mb zijn.. Als ik vergelijk met deze pc, geformatteerd en daarna XP erop gezet staan er maar 2 mapjes:
Administrator, All users. Die zal ik dan maar laten staan. De rest wil ik verwijderen.

Niet slim? Of a 'GO'?

gr.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je kan ze wel verwijderen, maar dan ben je een groot deel van je data kwijt.

in deze mapjes staan dingen als je desktop (Van de gebruiker waarmee je inlogt) en favorieten, mijn documenten etc.

je kan ze dus rustig verwijderne als je weet dat er niks in staat, maar kijk het wel eerst ff na :)

[ Voor 32% gewijzigd door BasieP op 30-08-2003 18:06 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Als je folders hebt waarvan je geen bijbehorende users op je systeem hebt, kun je ze met een gerust hart wegooien.

All Users
Default User
en
Administrator
moet je in ieder geval NIET weggooien.

En het van te voren maken van een copietje naar een andere directory is sowieso een goed idee natuurlijk!

Verwijderd

Topicstarter
En weg zijn ze :D

PC herstart en alles werkt nog correct :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

Reptile209

- gers -

Waarschijnlijk ruimt het al lekker op als je in elke profiel-dir even gaat opruimen:
\Local Settings\Temporary Internet Files
\Local Settings\Temp
Kunnen helemaal weg zonder problemen. Kijk eens in \Application Data of daar nog meuk staat die je niet (meer) gebruikt. En dan natuurlijk \Desktop, \Cookies en \Favorites, hoewel die laatste twee niet echt bijbossen waarschijnlijk. :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. Zal ik inderdaad eens doen... het zijn ook allemaal hidden files...
Pagina: 1