Toon posts:

kwaliteitsverschil Accu's voor Canon S30??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de Canon S30/S40 of S45/S50 zijn er van verschillende merken zoals Canon, Hama, Varta en Hahnel accu's in omloop. De Prijzen varieren sterk waarbij de accu's van Canon echt mega duur zijn. Maakt het wat uit welk merk accu je koopt? Wat zijn jullie ervaringen?

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07
Nee, maakt niks uit, die van een ander merk zijn minstens even goed, ik heb zelf ook een hama :)

Verwijderd

Topicstarter
FF naar de mediamarkt maandag voor een Hama. Ze kosten daar 45 euro terwijl de Canon overal 79 euro kost. De Hahnel kost in de winkel 70 euro dus ik ga ook voor de Hama. ;-)

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Meestal hebben die imitatie-accu's ook nog meer vermogen. :)

Verwijderd

Topicstarter
meer vermogen kan ook betekenen dat Batterij minder duurzaam is????

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Huh? Hoe kom je daar nou bij? :D Het gaat er gewoon om dat er meer energie in zit, dus dat je camera langer meegaat.

Ik gebruik voor mijn D30 ook immitatie accu's (4 stuks) naast de originele accu's en ze gaan minstens even lang mee als de echte Canons, langer zelfs als ik me niet vergis :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 16:04
Ik heb gisteren voor mijn S45 ook een imitatie-accu besteldt die schijnbaar iets meer vermogen heeft, heb hem nog nie binnen maar voor 22 eurotjes incl. thuis bezorgen kan je toch nie buil vallen he

Teteringen

Verwijderd

Arie26 schreef op 11 September 2003 @ 12:53:
Ik heb gisteren voor mijn S45 ook een imitatie-accu besteldt die schijnbaar iets meer vermogen heeft, heb hem nog nie binnen maar voor 22 eurotjes incl. thuis bezorgen kan je toch nie buil vallen he
22 euro graag informatie waar en laat aub je bevindingen weten ben ook opzoek naar een nieuwe accu

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik heb Hahnel en Canon vergeleken in een Powershot G3; hiermee kon ik vrijwel exact evenveel foto's met flits maken. Gewoon doen dus.

Ik weet alleen niet of er ook echte bagger op de markt is, die gevaar zou kunnen opleveren voor je camera.

Zoef

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ik heb ooit mijn (originele) canon powershot S20 batterijen in de VS gekocht, kostte daar $25 per stuk. via een vriendin daar naar nederland laten komen.
(prijs in Nederland: 115 gulden per batterij).
Kijk dus eens in het buitenland voor goedkopere batterijen

If you choose to criticise you choose your enemies

Pagina: 1