Toon posts:

geen video meer na installeren NVIDEA drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb een Gainward gforce 4 128 mb. Na het installeren van de laatste nvidea drivers kan ik geen video meer afspelen (video geluid wordt gespeeld maar zwart beeld).

Het deinstalleren van de driver verhelpt het probleem maar ik werk niet met de standaard driver omdat dat problemen met powerdvd geeft.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
was die driver WHQL? zo niet, probeer dan eens een driver die wel WHQL is te installeren :)

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:37
Primaire beeldscherm goed gekozen? Anders heb je bv wel beeld op je tv-out maar niet op je monitor.

Flickr

• G33rt
Basje2001 schreef op 30 August 2003 @ 18:59:
Primaire beeldscherm goed gekozen? Anders heb je bv wel beeld op je tv-out maar niet op je monitor.
Als je maar 1 beeldscherm hebt word automatisch die als primair genomen, zo suf zijn de drivers ook niet ;)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26

momania

iPhone 30! Bam!

Welk OS hebben we het over :?
Windows Operated Systems - Policy

En welke versie van de driver?
Heb je niet toevallig ook iets aan de tv-out hangen en de overlay aanstaan oid.. ergens een verkeerde settig iig :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• G33rt
het OS zou natuurlijk in principe niet van belang moeten zijn voor de driver :)

overigens; als je gaat titelediten - het is nvidia ;)

Verwijderd

ik neem aan dat je van nvidia.com heb gedownload? probeer de fabrikant van je kaart eens?
ik zelf heb gf2 van aopen, dus ik kan zowel bij aopen een driver halen als bij nvidia.com

G33rt schreef

het OS zou natuurlijk in principe niet van belang moeten zijn voor de driver

tuurlijk wel? een driver voor xp werkt niet op 98 alhoewel de drivers vaak windows 9x zijn, MAAR niet altijd.

8)7

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

afspelen video op je TV of op je PC monitor en doe je dat dan met WMP of met PowerDVD.

En ik weet zonder te zoeken op zeker dat dit probleem staat bij de FAQ.

XP systeem herstel??.....deze topic roept meer vragen op dan je antwoorden kan geven.

De grote tv-out FAQ

Vergis ik me, of is dit een Software aangelegenheid

[ Voor 9% gewijzigd door Flame17 op 30-08-2003 20:48 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:20
Kijk eens naar de hardwareversnelling van de instellingen van je videokaart. Zet deze helemaal uit en probeer het dan nog eens.
Probeer dan met dxdiag.exe (op te starten vanaf start uitvoeren) de beeldschermtest en kijk of het werkt.

Verwijderd

Misschien die nieuwe DirectX9 ff installeren...
Pagina: 1