[W2K] Hoe upgrade ongedaan maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Topicstarter
Ik heb op een pc (AMD Duron 650 Mhz) Win2k willen upgraden over Millenium heen, echter als de setup bezig is komt er op het scherm een foutmelding. Ik heb al een paar dingen vervangen, maar niets helpt : geheugen, modem eruit gedaan, andere videokaart resultaat -> niets

Nu zou'k Win XP der willen overheen gooien, maar als winxp er in prop, en setup binnenga, zegt ie dat er al een upgrade bezig is. Nu wil ik Win2K upgraden naar WinXP, maar omdat de upgrade naar Win2k nog bezig (maar niet meer kan voort zetten) kan ik WinXP niet installeren.

Iemand enig idee hoe ik de installatie ongedaan maak? Of hoe ik toch WinXP er op krijg?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
De MSKB zegt hier ook niets over, dus ik denk dat mijn eerste gevoel wel goed zat: dat kan niet. Je zult een clean windows xp installatie moeten doen :)

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Topicstarter
hmmm..... :'(
Zal weer wat installeer werk worden ivm scanner fototoestel en al de andere randapparatuur
Ach ja, 't is toch nog vakantie :d; dus tijd genoeg 8)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zou sowieso een clean install adviseren. Een upgrade betekend een hoop overbodige rommel, vaak instabiele werkingen en even veel werk als bij een volledige install.

Ik zou zeggen, veel plezier met het installeren, het is toch vakantie :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.