Ik ben bezig om voor mijn server cu2 te bannen omdat er toch veel plaatjes worden gelinkt naar mijn server. Ik kan in IIS console netjes in de eigenschappen van een website iis bannen maar dan komt er ineens helemaal niemand meer op
.
Hieronder een sreenie:

Zo als je ziet zou dus de vakantie website alle inkomende requests van cu2.nl moeten blokken. Dit doet hij niet goed want hij blokkeert gelijk de hele toegang tot de site wat dus niet de bedoeling is.
Heeft iemand hier ooit problemen mee gehad en misschien een oplossing? (search was niet veel in te vinden en microsoft heeft ook niks in de KB staan)
P.S
HTTP 403,6 - Verboden: IP-adres geweigerd
Internet-services (IIS)
Dat is dus de error die je krijgt van iis
Hieronder een sreenie:

Zo als je ziet zou dus de vakantie website alle inkomende requests van cu2.nl moeten blokken. Dit doet hij niet goed want hij blokkeert gelijk de hele toegang tot de site wat dus niet de bedoeling is.
Heeft iemand hier ooit problemen mee gehad en misschien een oplossing? (search was niet veel in te vinden en microsoft heeft ook niks in de KB staan)
P.S
HTTP 403,6 - Verboden: IP-adres geweigerd
Internet-services (IIS)
Dat is dus de error die je krijgt van iis
[ Voor 9% gewijzigd door WiNlUx op 30-08-2003 15:20 . Reden: Ff iets bijzetten ]