Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Matched: tuner, fm
Ik wil een Portable Radio voor op school, aan het fietsen enz. Deze eigenshappen vind ik prettig als hij die heeft:

- Lekker klein
- Digitale tuner met voorkeurzenders
- Niet overdreven duur
- Super onvangst (das wel nodig hier voor ID&T)

Weet iemand er zo'n? Ik ben al naar verschillende winkels gegaan maar die hebben wel mooie maar ze zeggen dat het goede dingen zijn maar ik zou wat specs willen zien (bijv battery-life en welke batterijtjes moeten erin). Deze had ik in het zicht.

De Nike PSA[FM door Philips
[afbeelding]

De Philips AE6775
[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 14:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nog ff gecheckt via een kennis die de Nike heeft. De batterijen gaan 10 uur mee.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Geen matches
ik zou voor de philips gaan, nike noem ik nou niet echt elektronica merk, ook al zit er philips binnenwerk in (vind het eigenlijk meer voor n00bs die 1337 willen zijn >:) )

als het qua specs niet zoveel uit maakt zou ik de philips doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door BoyGenius op 01-09-2003 15:59 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Geen matches
BoyGenius schreef op 01 september 2003 @ 15:58:
ik zou voor de philips gaan, nike noem ik nou niet echt elektronica merk, ook al zit er philips binnenwerk in (vind het eigenlijk meer voor n00bs die 1337 willen zijn >:) )

Zijn allebei van philips :P

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
BoyGenius schreef op 01 september 2003 @ 15:58:

Die Nike is wel een stuk kleiner dat wel...

Verwijderd

Geen matches
ik vind de Nike veel mooier

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 17:46 ]

Verwijderd

Geen matches
ik denk eerlijk gezegd dat de nike een betere constructie heeft, vraag em neit waarom.
en trouwens nu kan er meer druk op komen te staan dan op die "echte" philips omdat de nike ovaal? / rond is.
en ik vind de nike mooier ;)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 18:08:
ik denk eerlijk gezegd dat de nike een betere constructie heeft, vraag em neit waarom.
en trouwens nu kan er meer druk op komen te staan dan op die "echte" philips omdat de nike ovaal? / rond is.
en ik vind de nike mooier ;)
Die Nike kost 60 euro en die Philips 20 maar dus :). Denk toch maar de philips... Of weet iemand me over te halen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geen matches
ik heb die philips ook. Ontvangst is 'normaal', dwz. ik kan er de zenders mee ontvangen die ik met elke andere radio ook kan ontvangen. En sommige zenders zijn soms net iets te ver weg en kun je dus niet bereiken. Dus als je het zo bekijkt heeft deze geen 'superieur' bereik, waar jij in de startpost op doelt.

Verder is de constructie juist wel erg goed. Er zit een laagje metaal omheen aan de bovenkant, dus hij is denk ik steviger dan dat plastic nike ding ;) Die van mij zit al vol krassen en deuken en is heel vaak gevallen, maar hij werkt nog prima.

De batterijen gaan ook erg lang mee. Ik gebruik hem nu niet meer zo vaak, maar volgens mij ging ie bij dagelijks gebruik, al gauw een half uur tot een uur per dag, wel zeker een maand of 2 mee (op goeie duracells).

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 01-09-2003 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
En wat voor batterijen moeten erin?

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 10:37
Geen matches
Er gaan mini-penlights in (AAA). Ik heb zelf ook de Philips op het onderste plaatje, maar dan met een speaker voorin. Zelf gebruikte ik altijd oplaadbare mini-penlights, omdat dat toch iets goedkoper is. De oplaadbare versie ging zelfs langer mee dan de standaard batterijen. De exacte duur weet ik niet, maar bij een gebruik van 6 uur per dag (op mijn werk) moest ik eens per week de batterijen verwisselen.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Geen matches
Dan zou ik toch maar die Philips kopen, die nike is wel erg duur, en volgens mij betaal je daarbij alleen voor het nike tekentje.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Matched: fm
check eens dit topic..

Draadloos radiootje?

ben zelf erg te spreken over aiwa portable radios.. heb er zelf al een tijdje een.. ontvangst behoorlijk goed.. iD&T ook aardig (regio Dordrecht). Maar zendmast staat te ver weg (Roosendaal) dus vandaar niet echt altijd in stereo ok.. maar in mono prima.. andere zendmasten van bijv. Sky, Veronica en Yorinfm, 538 staan bijna allemaal in rdam dus ontvangst veeeel beter...

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Thx, nu weet ik het bijna zeker!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Geen matches
Het is toch wel treurig gesteld met het nivo van Gadget Talk als we het over portable radios gaan hebben... :(

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Waar moeten we het dan anders over hebben :P.

Verwijderd

Geen matches
Wie weet het type nr. van die philips radio? heb ff op de site van dixons gekeken maar daar hebben ze alleen hele dure... zo'n ding is wel fijn voor in de trein!

Ik zie nergens bij die dingetjes staan dat er RDS op zit. Dat zou eigenlijk wel fijn zijn in de trein zodat je niet telkesn opnieuw het sterkste kanaal hoeft te zoeken...

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
das idd wel handig, maar das toch fuck*ng duur?
Pagina: 1