Toon posts:

Aanschaf nieuwe pc verstandig?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het aanschaffen van een nieuwe PC 3.2GHZ P4 FSB800 DualChannel DDR433 en AGP4/8X videokaartje nog beetje verstandig of kan ik beter wachten tot intel met de nieuwe CPU's komt en PCI Express beetje te krijgen is...?
Ik lees veel berichten over wat komen gaat alleen is me niet duidelijk op welke termijn ed.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 20:39

Gallus

Cheesy

Tja, je kan altijd wel blijven wachten op iets beters....

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Simpel, als je een pc nodig hebt koop er dan een...

ALS je al op iets zou wachten, dan zou ik gewoon wachten tot september, kan je een 64 bits CPU kopen, anders staan er geen grote veranderingen aan te komen, en kan je net zogoed nog vijf jaar wachten

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
De eerste 64bits processor zullen nog in de kinderschoenen staan en zullen vrij duur zijn, daarom is het beter om daar mee te wachten.

Ik zou dus gewoon nu een nieuw systeem kopen, ik zou alleen wel een andere processor kiezen. Als je wilt OC-en raad ik je een 2.4GHZ aan anders een 2.6 2.8 en als je echt nu die 3GHz wil passeren zonder OC kun je een 3GHZ nemen mar aangezien die veel duurder zijn is het niet echt aanteraden ;) .

AGP Kaartjes zullen denk ik ook nog wel een behoorlijke tijd blijfen dus maak je daar maar niet druk over en koop gewoon een kaart die je leuk vind.

Misschien moet je wat meer info geven zodat iedereen je wat beter kan helpen :/

[ Voor 7% gewijzigd door XoReP op 30-08-2003 14:27 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt nu de Northwood nemen .. Of wachten op de Prescott .. Of Prescott B .. Of de Tejas .. Of natuurlijk de Nehalem .. etc.. etc..

Kijk eens naar jouw eigen systeemconfig en vraag jezelf eens af of je aan sneller toe bent en of de snelheidswinst tussen jouw huidige PC en de nieuwe PC het wel waard is (check reviews), etc..etc..

In ieder geval leidt dit topic nergens naar toe. Wachten of kopen, da's een keuze dat jij moet maken.

Dit topic is gesloten.