Toon posts:

vrijwillig bannen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je IP-adres wordt veiligheidshalve gelogd, en is alleen zichtbaar voor Admins en Mods. Zij kunnen bij hardnekkig overtreden van de regels hiermee achterhalen bij welke provider diegen zat, en maatregelen treffen.
Als je verbannen wordt, wat gebeurt er dan?
Ik heb namelijk een groot probleem... ik ben verslaafd aan got. En over een maand zijn er alweer tentamens en ik moet nu wel ff een paar punten halen.

Als je verbannen bent, kan je dan nog bij got komen?

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

Da's een leuke...

Om te beginnen een antwoord op je vraag:
1) We kunnen een gewone ban geven. Je kan je huidige username dan niet meer gebruiken en alleen topics lezen.

2) We kunnen een IP-ban geven zodat je niet meer bij de servers van Tweakers.net kan komen. Je kan dan dus niets meer lezen of posten. Op GoT niet & op Tweakers.net niet.

Als laatste een praktisch punt, waarbij ik denk dat de andere Adjes er ook zo over denken: Omdat wij geen oppas zijn en/of studiebegeleider denk ik niet dat je een kans maakt dat wij voor jou vanwege deze reden een tijdelijke IP-ban instellen. Je kan eventueel Rick een erg lief mailtje sturen, maar ik geef je weinig kans.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik zou een hatemail sturen, heb je meer kans om een echte ban te krijgen >:)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

Op vrijdag 01 december 2000 12:00 schreef irrelevant het volgende:
Ik zou een hatemail sturen, heb je meer kans om een echte ban te krijgen >:)
Dat heeft dan alleen een meer permanent karakter... >:)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
ROFL
Ik vind dat de adjes hier wel een uitzondering kunnen maken wegens orignaliteit. Maar dan natuurlijk wel eenmalig... :D

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hihi, originaliteit ja :D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja wat mij betreft mag ie ook een ban krijgen :).. Dit is wel het toppunt van humor ;)

* IceStorm zit net te denken.. dat zou bij mij niet helpen.... dan ga ik gewoon op school lopen GoTten :)
Pagina: 1