• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 20:20
Ik ben van plan een PocketPC aan te schaffen, en heb mijn oog laten vallen op de Asus A620. Daar heb ik veel goede dingen over gehoord en gelezen.

Ik zit alleen nog met één vraag. Ik wil er namelijk ook een toetsenbord bij aanschaffen. Nou staat er op de website van Asus wel een A620 Foldable Keyboard, maar die vind ik niet terug in de pricewatch. Ook met rondzoeken bij wat online shops heb ik hem niet gevonden. Waar in Nederland is dat toetsenbord verkrijgbaar?

Als hij namelijk niet te krijgen is, zou dat voor mij een reden zijn om naar een andere PocketPC te kijken. Of zijn toetsenborden van andere merken ook aan te sluiten op een Asus? (Ik ben een leek op dit gebied.)

Verder nog een ander klein vraagje: de A620 heeft een CF-slot. Nou weet ik dat je daar allerlei leuke speeltjes in kunt steken, zoals een FM-kaart, camera, modem etc. Maar kun je er ook een simpele memory-kaart instoppen? Ik neem aan van wel, maar ik wil het even zeker weten. Ik wil het geheugen namelijk wel kunnen uitbreiden. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Het antwoord op de vraag waar je het keyboard kan bestellen hou je nog even tegoed, maar de 2e vraag kan ik wel vast beantwoorden:
Juist voor geheugenuitbreiding is dat slot primair bedoeld :) Dus dat is sowieso geen probleem.

Ik zoek nog even verder naar het keyboard.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 13:42
In een ander topic (kan effe niet vinden). Was iemand die had een infrarood tb voor ppc gekocht. En aangezien bij de A620 de infrarood poort aan de zijkant zit kun je dus met de bijgeleverde software in breedbeeld werken.

Alles is terug te redeneren naar 4

• Maniakje
Korakal schreef op 30 August 2003 @ 13:15:
Juist voor geheugenuitbreiding is dat slot primair bedoeld :) Dus dat is sowieso geen probleem.

Ik zoek nog even verder naar het keyboard.
Hehe, ok. Alvast bedankt. :)
Steef1983 schreef op 30 augustus 2003 @ 13:21:
In een ander topic (kan effe niet vinden). Was iemand die had een infrarood tb voor ppc gekocht. En aangezien bij de A620 de infrarood poort aan de zijkant zit kun je dus met de bijgeleverde software in breedbeeld werken.
Da's hartstikke leuk, maar ik zie de link met mijn vraag niet helemaal? ;) :P

[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 30-08-2003 13:24 ]

• Korakal

Korakal

Up up up!

Het lijkt erop dat dat keyboard gewoon nog niet beschikbaar is. Ik zie 'm ook nog nergens in de online shops.
Maniakje schreef op 30 August 2003 @ 13:24:
[...]
Da's hartstikke leuk, maar ik zie de link met mijn vraag niet helemaal? ;) :P
Op zich wel; hij komt met een universeel keyboard dat van infrarood gebruik maakt. Misschien dat dat nog een optie is.

• Maniakje
Het lijkt erop dat dat keyboard gewoon nog niet beschikbaar is. Ik zie 'm ook nog nergens in de online shops.
Aha. Dan is het maar even afwachten. Misschien dat ik even een mailtje naar Asus stuur voor info.
Op zich wel; hij komt met een universeel keyboard dat van infrarood gebruik maakt. Misschien dat dat nog een optie is.
Aaaah. Nu snap ik het pas. Daar zal ik ook eens naar kijken dan. :)

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 13:42
Ik zit er namelijk zelf ok over te twijfelen om er een te kopen. Dus dat tb leek mij een betere oplossing dan die van Asus zelf waar je dus in de hoogte moet werken.

Gevonden

Infrarood toetsenbord

[ Voor 22% gewijzigd door Steefph op 30-08-2003 13:42 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

• Maniakje
Steef1983 schreef op 30 augustus 2003 @ 13:40:
Ik zit er namelijk zelf ok over te twijfelen om er een te kopen. Dus dat tb leek mij een betere oplossing dan die van Asus zelf waar je dus in de hoogte moet werken.

Gevonden

Infrarood toetsenbord
Hmm. Dat ziet er op zich goed uit, maar de A620 staat niet in de compatibility list. Het is dus niet zeker dat het gaat werken.

Maar ik heb net een mailtje naar Asus gestuurd. Eens kijken wat zij voor toetsenborden aandragen, en of dat toetsenbord van hun al te krijgen is. :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Maniakje schreef op 30 August 2003 @ 14:10:
[...]
Hmm. Dat ziet er op zich goed uit, maar de A620 staat niet in de compatibility list.
Couldn't find your model?
This information was last updated on May 20th, 2003. All models and operating systems (OS) released prior to this date, which are not specifically mentioned in this list, are considered unsupported or incompatible. Please check back regularly for updates.

If your model or OS was released after this date please contact us at: support@pocketopinc.com
:Y)
Pagina: 1