ok ik ben deze zomer in totaal
• 3 moederborden (3x A7V8X)
• 1 cpu (XP2400)
• 1 harddisk (Maxtor 60gig)
• 2 reepjes geheugen (1x PC2700 256MB, 1x PC133 128MB)
kwijt geraakt.
alles had nog garantie, behalve 1 reepje ram, maar ze keken toch wel beetje vreemd als je voor de 3de keer je moederbord komt omruilen
nu vroeg ik me af, hoe kan het dat alles kapot gaat?
ik geloof niet echt meer dat het allemaal al kapot was voordat het bij mij in huis kwam, dus d'r moet een logische verklaring voor zijn.
ik heb allbij me pc's geaard, en staan op elkaar.
ik raak altijd eerst me kast (of kaal stuk van verwarming) aan voordat ik hardware beetpak
en als ik het beetpak doe ik dat ook altijd aan de randen.
verder staat me pc op de grond naat me bureau, en ik stoot er nooit tegenaan.
ik heb een ccfl in me kast, maar zover ik weet wekt dat geen machnetich veld ofzo op.
verder ik heb vloerbedekking, en ik denk dat dat het misschien wel kan zijn
het rare is dat er telkens dezelfde dingen kapot gaan (behalve die hd dan, was een headcrash) me videokaart is bijv nog nooit kapot gegaan.
nu de grote vraag: wat kan ik doen om me hardware ene dagje langer te laten leven?
• 3 moederborden (3x A7V8X)
• 1 cpu (XP2400)
• 1 harddisk (Maxtor 60gig)
• 2 reepjes geheugen (1x PC2700 256MB, 1x PC133 128MB)
kwijt geraakt.
alles had nog garantie, behalve 1 reepje ram, maar ze keken toch wel beetje vreemd als je voor de 3de keer je moederbord komt omruilen
nu vroeg ik me af, hoe kan het dat alles kapot gaat?
ik geloof niet echt meer dat het allemaal al kapot was voordat het bij mij in huis kwam, dus d'r moet een logische verklaring voor zijn.
ik heb allbij me pc's geaard, en staan op elkaar.
ik raak altijd eerst me kast (of kaal stuk van verwarming) aan voordat ik hardware beetpak
en als ik het beetpak doe ik dat ook altijd aan de randen.
verder staat me pc op de grond naat me bureau, en ik stoot er nooit tegenaan.
ik heb een ccfl in me kast, maar zover ik weet wekt dat geen machnetich veld ofzo op.
verder ik heb vloerbedekking, en ik denk dat dat het misschien wel kan zijn
het rare is dat er telkens dezelfde dingen kapot gaan (behalve die hd dan, was een headcrash) me videokaart is bijv nog nooit kapot gegaan.
nu de grote vraag: wat kan ik doen om me hardware ene dagje langer te laten leven?
This message was sent on 100% recyclable electrons.