Hallo mijn internet is echt super traag als ik bijvoorbeeld marktplaats op wil starten duurt dat 20seconden.
En het downloaden gaat ook een stuk trager bijvoorbeeld als ik eerst iets ging downloaden ging het gemiddeld 100kb per seconden en nu 5kb per seconden.
Maar af en toe is het internet weer zoals normaal
Mijn buurjongen die heeft dezelfde provider als ik en die heeft nergens last van
Ik heb een netwerk dus ik dacht dat het daar aan lag dus ik heb ook nog bij allebei de computers apart de internet kabel erin gedaan maar bij allebei de computers ging het internet even langzaam.
En ik heb nog een virus scan gedaan met mcAfee en had geen virussen.
ik heb zelf nog op de search gezocht voor oplossingen maar ik kon niets vinden.
Mijn provider is quicknet ik heb dus kabel.
Ik heb een netwerk aangelegd(wat het normaal goed doet) met een broadband router en ik deel daar 2computers mee.
1pc heeft een p4 -512ddram -ati raqdeon 9600tx
2de pc heeft 433mhz 128sdram en 8mb videokaart
weten jullie mischien een oplossing alvast bedankt
En het downloaden gaat ook een stuk trager bijvoorbeeld als ik eerst iets ging downloaden ging het gemiddeld 100kb per seconden en nu 5kb per seconden.
Maar af en toe is het internet weer zoals normaal
Mijn buurjongen die heeft dezelfde provider als ik en die heeft nergens last van
Ik heb een netwerk dus ik dacht dat het daar aan lag dus ik heb ook nog bij allebei de computers apart de internet kabel erin gedaan maar bij allebei de computers ging het internet even langzaam.
En ik heb nog een virus scan gedaan met mcAfee en had geen virussen.
ik heb zelf nog op de search gezocht voor oplossingen maar ik kon niets vinden.
Mijn provider is quicknet ik heb dus kabel.
Ik heb een netwerk aangelegd(wat het normaal goed doet) met een broadband router en ik deel daar 2computers mee.
1pc heeft een p4 -512ddram -ati raqdeon 9600tx
2de pc heeft 433mhz 128sdram en 8mb videokaart
weten jullie mischien een oplossing alvast bedankt