ik zag dat bij de mediamarkt een grundig 3200 in de aanbieding is voor 99 euro, is dit een goede aankoop, ik ben zelf wel te spreken over het uiterlijk van de grundig, en qua inhoud lijkt het me ook allemaal prima, maar iemand ervaringen, tips? Misschien een andere dvd speler [<150euro] om een serieus naar te kijken .
Verwijderd
Pioneer DV-340/350 is ook interessant. En er zijn ook een paar JVC's, grundig ben ik niet zo dol op. Veel gedonder mee gehad.
ik heb hem gisteren toch gekocht, het is de 3205 ipv de 3200, ik kan niet duidelijk het vershil vinden, wel is hij volgens mij noiet voor de nederlandse markt geschikt, in duitsland verkopen ze hem wel, en hij komt in de tests nog beter naar voren dan de 3200, de 3200 is al als beste koop betitelt door de consumenten bond. En gelukkig was hij dead cheap, nu in de aanbieding bij de media-markt voor 99,- euro ipv de +/- 180 waar ik hem overal anders zie... Gisteren de lotr erop gekeken en wat mp3's afgespeeld, allemaal prima prima, dik tevreden, en ook eindelijk eens een ogelijk apparaat.