ik heb adsl via een usb modem, nu wil ik graag mijn ethernet kaartje gaan gebruiken, alleen zijn de aansluitingen van de telefoon kleiner dan mijn netwerkkabel. Kan ik dit er wel ge=woon in stampen?
IK zou het NIET proberen.
Je wilt je telefoonkabel in je ethernet kaart steken?
Lees het misschien nog eens.
Ik zal het verschil laten zien:
Telefoonkabel
Netwerkkabel
Het is misschien even lang, maar het ziet er getiept al anders uit. Dit zijn heel andere soorten kabels en je telefoonkabel in je netwerkkaart zal niet werken...
Je wilt je telefoonkabel in je ethernet kaart steken?
Lees het misschien nog eens.
Ik zal het verschil laten zien:
Telefoonkabel
Netwerkkabel
Het is misschien even lang, maar het ziet er getiept al anders uit. Dit zijn heel andere soorten kabels en je telefoonkabel in je netwerkkaart zal niet werken...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
nope, zul je een adsl routertje moeten kopen. werkt gewoon niet zo
Nee, dat gaat niet werken. Ten eerste gebruik je dan je hele modem niet meer, ten tweede heeft het weinig zin om een telefoonkabeltje in een ethernetkaart te stoppen. Als per se met een ethernetkaart wil adsl'en heb je een ethernetmodem nodig in plaats van een USB-modem.
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
En dan? Hopen dat er rook uit komt, of dat je computer gaat opstijgen?
Nee natuurlijk kan dat niet! Ik zie ook niet in wat je ermee wilt bereiken. Als je je Internetverbinding wilt gaan delen verwijs ik je graag door naar Hoe deel ik Internet ?
Lees aub ook eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voordat je verdergaat. Dit is niet echt een startpost van niveau.
Nee natuurlijk kan dat niet! Ik zie ook niet in wat je ermee wilt bereiken. Als je je Internetverbinding wilt gaan delen verwijs ik je graag door naar Hoe deel ik Internet ?
Lees aub ook eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voordat je verdergaat. Dit is niet echt een startpost van niveau.
Dit topic is gesloten.
![]()