Argghh! Ik word helemaal gek!
Ik denk, ik download even moeiteloos linux,, krijg ik weer allemaal van die dingen die me helemaal verwarren! De search daar kom ik niks wijzer uit, ik kan echt helemaal niet vinden hoe ik eventjes zo'n linux versie van linux redhat 9.0 installeer
...
Ik zal even zeggen wat ik allemaal gedaan heb en wel weet:
Ik heb dus mooi 3 isootjes gedownload, en die op cd gezet met nero burning rom 5.0: met de burn image functie, daarna wist ik geen raad meer
, ik nsap dat je partities moet maken maar ik weet ten eerste niet hoeveel gewoon normaal is, op de search las ik 2 gb. Daarna dacht ik, ik zoek lekker een bootdisk zonder gezeur, krijg ik van zo'n linux site een heeeele lange gebruiksaanwijzing in het engels over een bootflop
, ik denk: ''Ik zoek gewoon lekker waar die flop staat'', maar vinden ho maar
...
Ik weet echt helemaal geen raad meer, maar wil best graag linux hebben!
Wat ik precies wil:
-linux in combinatie met XP (kunnen kiezen in dos), en natuurlijk dat jullie even aan deze ''noob'' vertellen wat ik allemaal moet doen, want ik word helemaal gek.
wees gerust: meer zal ik niet vragen want ik heb een linux persoon in m'n msn lijst maar die is een paar daagjes weg
, hartelijk dank!
Ik zal even zeggen wat ik allemaal gedaan heb en wel weet:
Ik heb dus mooi 3 isootjes gedownload, en die op cd gezet met nero burning rom 5.0: met de burn image functie, daarna wist ik geen raad meer
Ik weet echt helemaal geen raad meer, maar wil best graag linux hebben!
Wat ik precies wil:
-linux in combinatie met XP (kunnen kiezen in dos), en natuurlijk dat jullie even aan deze ''noob'' vertellen wat ik allemaal moet doen, want ik word helemaal gek.
wees gerust: meer zal ik niet vragen want ik heb een linux persoon in m'n msn lijst maar die is een paar daagjes weg