Hallo!
Ik heb een Maxtor Harde schijf gekocht, 120GB, 7200RPM, 8MB buffer.
Deze heb ik in mijn computer gehangen, de ander eruit gehaald.
In de bios werd hij herkent, met juiste typenummer en grootte. (master gezet)
Echter in Dos werd de schijf niet gezien, zodat ik hem niet kon partitioneren of formatteren. Ook in Fdisk nix.
Ik heb vervolgens mijn vorige HD erin gehangen als master, zo kon ik in Windows komen. In windows werd de maxtor (slave) schijf wel gezien bij de device manager.
Ik wilde de schijf gaan formatteren in computer management onder administrative tools, daar werd hij wel herkent, maar het programma gaf na een tijdje aan dat de partitie die ik eerder had aangemaakt niet geformatteerd kon worden.
Ik wil op mijn schijf een NTFS file system maken.
Is deze schijf kapot aangeschaft of is hier nog wat aan te doen?
Bedankt!
Ik heb een Maxtor Harde schijf gekocht, 120GB, 7200RPM, 8MB buffer.
Deze heb ik in mijn computer gehangen, de ander eruit gehaald.
In de bios werd hij herkent, met juiste typenummer en grootte. (master gezet)
Echter in Dos werd de schijf niet gezien, zodat ik hem niet kon partitioneren of formatteren. Ook in Fdisk nix.
Ik heb vervolgens mijn vorige HD erin gehangen als master, zo kon ik in Windows komen. In windows werd de maxtor (slave) schijf wel gezien bij de device manager.
Ik wilde de schijf gaan formatteren in computer management onder administrative tools, daar werd hij wel herkent, maar het programma gaf na een tijdje aan dat de partitie die ik eerder had aangemaakt niet geformatteerd kon worden.
Ik wil op mijn schijf een NTFS file system maken.
Is deze schijf kapot aangeschaft of is hier nog wat aan te doen?
Bedankt!