Hallo, ik heb nu toch iets vreemds. Opeens wordt mijn processor 85 graden (tb 1200) dus ik denk fuck, koeler werkt niet meer. Ik koeler schoongemaakt en wat olie erin, nog steeds 85 graden. Systeem is harstikke traag, windows xp start nog wel op maar erg traag. Ik denk, ik las vandaag iets over speedfan dat die gast hem had geinstalleerd en opeens ging zijn systeem flippen. Hij had speedfan meteen verwijderde en het was weer oke. DUs ik denk, dat moet het zijn, vind het wel vreemd dat speedfan zoiets kan doen, want ik checkte de temp in het bios. Maar ik heb deinstalleren en opnieuw opstarten, nog steeds traag. Ik maar verkenner openen, mis ik opeens E:\prive, waar al het belangerijkste op staat, er staat nu Lokaal Station. Gvd. Toen dacht ik opeens, ik heb er vanmiddag zo'n stickertje met d1 van de hdd (wd800jb) afgeklauterd, waarom weet ik niet, maar ik ahd er zin in. En er kwam ook lucht door dat gaatje, ik denk verrek, misschien is er nu stof in de hdd gekomen, dus ik met lampje erin kijken en het is net of kijk ik op de platen van de hdd en zie ik zo'n schrijvertje langs schieten. Maar dat zit toch neit achter een stickertje ? stickertje is misschien 5 mm lang en 3 hoog. Kan iemand mij verheldering geven ? BvD !!
Godkolere, ik start nu net weer speedfan (opnieuw geinstalleerd) was benieuwd wat smart aan zou geven, maar hij geef 0 fitness aan en raw read error data staat en rood bordje met een balkje
Godkolere, ik start nu net weer speedfan (opnieuw geinstalleerd) was benieuwd wat smart aan zou geven, maar hij geef 0 fitness aan en raw read error data staat en rood bordje met een balkje
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 00:20 ]