Bestaan er brillen, die je bijvoorbeeld op de VGA of video-uit aansluiting aansluit, en waarop je dan kunt zien wat er op het scherm staat, of gedeeltes, maar zodat je nog wel kunt zien wat je normaal met een gewone bril zou kunnen zien... als je het nog kunt volgen
Verwijderd
Ja die bestaan
Ja die zijn heel duur
Ze worden oa gebruik voor HUD's in het leger (voor Apache helicopters ed)
Ik zie niet precies wat daar het nut van is? Heb je iets tegen monitoren? Dan zie je wat er op het beeld is en je kan alles nog zien.
Ja die zijn heel duur
Ze worden oa gebruik voor HUD's in het leger (voor Apache helicopters ed)
Ik zie niet precies wat daar het nut van is? Heb je iets tegen monitoren? Dan zie je wat er op het beeld is en je kan alles nog zien.
Ik vroeg het me gewoon af, zodat je bijvoorbeeld tijdens het tekstverwerken ook in het rond kunt kijken, ik krijg namelijk af en toe hoofdpijn als ik lang aan het typen ben. Dan zou ik bijvoorbeeld ook even rond kunnen kijken. Vandaar
Ik denk dat je van zo'n bril alleen maar veel meer hoofdpijn krijgt omdat het zo dicht op je ogen is
Zoek eens met Google op I-glasses, met een beetje geluk vanaf 200 Euro wel ergens te vinden.
Ik krijg geen hoofdpijn van het scherm zelf, maar van de manier hoe ik naar het scherm kijk. EN het leek me leuk om dan zo'n bril te gebruikenyojordi schreef op 30 augustus 2003 @ 00:04:
Ik denk dat je van zo'n bril alleen maar veel meer hoofdpijn krijgt omdat het zo dicht op je ogen is
Kan je nog niet blind typen dan ? Ik typ op me werk ook veel maar kijk steeds weer uit naar van alles en nog wat
Je hebt zo'n ding dat het beeldscherm in je (bestaande) brilleglas projecteert. Je klikt het op je glas en dan zie je je scherm ongeveer een vierkante meter groot. Het dingetje zelf is ongeveer zo groot als een suikerklontje. Maar waarschijnlijk teringduur
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Pagina: 1