Toon posts:

radeon 9700: vieze pixelrandjes (deel 2) ...

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo, beetje te snel gelocked!

Nou ja, voor de procedure zal ik even melden dat ik de fucking manual dus wél gelezen heb. Ik weet niet hoe ik mijn probleem moet formuleren in een search aangezien ik geen idee heb waar ik het moet zoeken. Dit schiet niet op.

Dus: kan iemand mij vertellen wat dit probleem ongeveer zou kunnen zijn? De oplossing kan ik makkelijk opzoeken zodra iemand voor mij het probleem kan identificeren.

Bij voorbaat dank . . .

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
We willen best helpen maar als jij vindt dat je topic onterecht is gesloten, dan moet je ff de moderator een mailtje sturen...En dus niet weer een topic openen want dan wordt ie toch weer gesloten en wordt jij alleen maar meer pissig :)

Maar je probleem: waar staat die? (link)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 22:15:
Nou ja, voor de procedure zal ik even melden dat ik de fucking manual dus wél gelezen heb. Ik weet niet hoe ik mijn probleem moet formuleren in een search aangezien ik geen idee heb waar ik het moet zoeken. Dit schiet niet op.
owhja? Begin dan maar eens met het melden van wat je allemaal geprobeert hebt, je spect en waar je gezocht hebt
we kunnen je sowiso niet helpen alsje niet vertelt wat je gedaan hebt... anders zijn we heel lang bezig met het uitsluiten van dingen, het is hier geen helpdesk

Verwijderd

Topicstarter
Zie: radeon 9700: vieze pixelrandjes ...
Ik zocht eigenlijk een PM systeem hier, zat te twijfelen of ik de mod zou mailen. Ik post hier normaal amper met vragen omdat ik de search gebruik maar het punt is hier dus dat ik niet weet wát ik zou moeten searchen.

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
even het is topic ... ATI Radeon 9500 rebuild --> 9700 (PRO) - Deel 6

eerst faq .
maar heb je dit videokaart niet getweaked? dus dan is er ander verhaal dan tweakers die 9500 naar 9700..

[ Voor 82% gewijzigd door comprobot op 29-08-2003 22:35 ]

www.tiedragon.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet bezig met modden, ik draai hem gewoon zoals 'ie uit de doos kwam.

• comprobot
dus het is andere verhaal dan dit topic .... even juiste driver installeren. .pff

maar de verkopers die dit topic hebben gebruikt hebben jouw videokaart aangepast. denk ik :(

[ Voor 38% gewijzigd door comprobot op 29-08-2003 22:41 ]

www.tiedragon.nl

• comprobot
dus terug naar winkel :(

www.tiedragon.nl

Verwijderd

Topicstarter
Laatste drivers zijn een paar weken geleden geinstalleerd. CATALYST v. 03.6

• comprobot
originaal driver (non-tweaked)

www.tiedragon.nl

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Zet je resolutie in games minimaal op 1024*768, liefst hoger. Kijk ook in de games bij de opties op textures @ 32bit, trilliniar filteren, en zoveel mogelijk settings op de hoogste standen en meer van dat soort dingen. Ik denk dan toch echt dat het geen probleem meer moet zijn. Bij mij ziet RCTW Enemy Territory op 800*600 @ 16bits (standard setting) er ook niet uit (1 en al kartelrandjes). Zet ik um 1280*1024 @ 32bits dan is er geen karteltje meer te zien.

Ik denk echt dat het aan je zelf ligt, je moet goed je games instellen bij de opties.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 29-08-2003 22:49 ]

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

kan je mischien een voorbeeld laten zien. ik geloof dat ik hetzelfde heb. zie ook wel vaker een soort rand rond struiken en bomen. ik meen te herinneren dat ik zoiets tegenkwam bij een racespel.

volges mij ligt dit meer aan de "sprite" zeg maar. niet aan de videokaart

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

To be honest, maar het is niet de bedoeling om een klaagtopic te openen na een slotje. In plaats daarvan had je naar Lieve Adjes moeten gaan, een feedbackforum voor users, alwaar je natuurlijk eerst de FAQ/sticky's gaat lezen. In een daarvan staat dat je in zulke gevallen de moderator kunt mailen :)

Maar had je daarentegen begrip voor het slotje, dan had je wel meer werk kunnen maken van je topicstart. De vorige en zeker deze is nou niet bepaald de meest geschikte manier om een probleem op GoT te weerleggen. Jouw eerste topic kwam behoorlijk over als "hey, ik heb een probleem .. ach ik dump hem wel even op GoT met enkel een probleembeschrijving en ik zie wel wat voor reacties ik krijg". Dat is natuurlijk helemaal fout, ook al bedoel je het niet zo. Sla het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] maar eens op na ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.