Er is zojuist een topic van mij gesloten omdat er gedacht werd dat ik het over SDSL zou hebben en dat daarover genoeg in de Search zou staan, maar volgens mij is dit het niet. Ik had het over een mogelijke nieuwe vorm van ADSL. Dit schreef Bizzonweb naar mij toen ik om info over ADSL in onze regio vroeg:
Uw regio zal beschikbaar zijn vanaf ca Augustus 2003
Gefeliciteerd!
ADSL is beschikbaar vanaf Augustus 2003 in uw regio.
Dit kan 2 dingen betekenen, namelijk:
of dat de centrale in augustus gereed gemaakt wordt voor DSL en in dat geval zouden we dan DSL kunnen leveren,
of dat er wordt vooruit gelopen op een nieuwe service die ADSL (nagenoeg) overal mogelijk gaat maken, dit zal echter een ander soort service worden met andere prijzen, etc. Deze kunnen we nog niet openbaar maken, maar als je wilt moet je even terug mailen, dan houden we het in de gaten voor je en kunnen we verder gaan zodra bekend is wat er gaat gebeuren.
Weet iemand waar hij het over heeft??
Uw regio zal beschikbaar zijn vanaf ca Augustus 2003
Gefeliciteerd!
ADSL is beschikbaar vanaf Augustus 2003 in uw regio.
Dit kan 2 dingen betekenen, namelijk:
of dat de centrale in augustus gereed gemaakt wordt voor DSL en in dat geval zouden we dan DSL kunnen leveren,
of dat er wordt vooruit gelopen op een nieuwe service die ADSL (nagenoeg) overal mogelijk gaat maken, dit zal echter een ander soort service worden met andere prijzen, etc. Deze kunnen we nog niet openbaar maken, maar als je wilt moet je even terug mailen, dan houden we het in de gaten voor je en kunnen we verder gaan zodra bekend is wat er gaat gebeuren.
Weet iemand waar hij het over heeft??