Toon posts:

Nieuwe vorm van ADSL 2 (het is geen SDSL!!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is zojuist een topic van mij gesloten omdat er gedacht werd dat ik het over SDSL zou hebben en dat daarover genoeg in de Search zou staan, maar volgens mij is dit het niet. Ik had het over een mogelijke nieuwe vorm van ADSL. Dit schreef Bizzonweb naar mij toen ik om info over ADSL in onze regio vroeg:

Uw regio zal beschikbaar zijn vanaf ca Augustus 2003

Gefeliciteerd!
ADSL is beschikbaar vanaf Augustus 2003 in uw regio.

Dit kan 2 dingen betekenen, namelijk:
of dat de centrale in augustus gereed gemaakt wordt voor DSL en in dat geval zouden we dan DSL kunnen leveren,
of dat er wordt vooruit gelopen op een nieuwe service die ADSL (nagenoeg) overal mogelijk gaat maken, dit zal echter een ander soort service worden met andere prijzen, etc. Deze kunnen we nog niet openbaar maken, maar als je wilt moet je even terug mailen, dan houden we het in de gaten voor je en kunnen we verder gaan zodra bekend is wat er gaat gebeuren.

Weet iemand waar hij het over heeft?? :?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Klinkt als bullshit in mijn oren, als er een andere vorm van ADSL zou komen of wat dan ook, dant wordt daar toch zeer zeker niet geheimzinnig over gedaan lijkt me.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 22:12:
Er is zojuist een topic van mij gesloten omdat er gedacht werd dat ik het over SDSL zou hebben en dat daarover genoeg in de Search zou staan, maar volgens mij is dit het niet. Ik had het over een mogelijke nieuwe vorm van ADSL. Dit schreef Bizzonweb naar mij toen ik om info over ADSL in onze regio vroeg:

Uw regio zal beschikbaar zijn vanaf ca Augustus 2003

Gefeliciteerd!
ADSL is beschikbaar vanaf Augustus 2003 in uw regio.

Dit kan 2 dingen betekenen, namelijk:
of dat de centrale in augustus gereed gemaakt wordt voor DSL en in dat geval zouden we dan DSL kunnen leveren,
of dat er wordt vooruit gelopen op een nieuwe service die ADSL (nagenoeg) overal mogelijk gaat maken, dit zal echter een ander soort service worden met andere prijzen, etc. Deze kunnen we nog niet openbaar maken, maar als je wilt moet je even terug mailen, dan houden we het in de gaten voor je en kunnen we verder gaan zodra bekend is wat er gaat gebeuren.

Weet iemand waar hij het over heeft?? :?
het zou natuurlijk ook over VDSL kunnen gaan, maar dat zeg ik nu zomaar zonder er helemaal iets over af te weten, dus...

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd dat niemand weet waar deze man het over heeft. Ik heb hem gebeld en hij was er vrij zeker van. Hij klonk wat geirriteerd en kon op het moment niet echt uitleggen wat het was. Niet zo raar misschien als je hem om 9 uur s'avonds belt (tel stond doorverbonden op huistelefoon ofzo) :D

Op de site staat er trouwens ook niks over :S

Verwijderd

VDSL gaat iets te duur worden voor een particulier denk ik hoor ;)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

Dit zal wel de Bitstream Acces van BBned zijn. Deze loopt via KPN, en is vanwege de prijzen alleen zakelijk (lagere ratio) te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor info!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:58
Ik denk ook bitstream idd, en daar is wel genoeg over te vinden in de search :)

Maar als ik even een quotje van DtH mag posten vanuit de CistroN nieuwsgroepen:
Ik weet dat ALS bbned dit _PN product gaat wederverkopen je moet
denken in grootte van +- 350 euro excl btw aansluitkosten
en iets ala 150 euro per maand voor een 2048 variant.

maw: dat prijst zichzelf uit de markt.
Hou er rekening mee dat dit schattingen zijn!

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Pagina: 1