Toon posts:

Usb router gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede Tweakers

ik zit met een klein probleem, ik zoek een Usb router voor een adsl aansluiting, zijn die dr? en zo jah waar :| ik heb wel lopen zoeken maar ik kan t nie vinden :(

alvast dank

Grtz

Visetor

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 13:27

japaveh

Jield BV

[search=usb+router]

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

Verwijderd

Topicstarter
dank ik zoek verder :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

E-tech heeft ze, Draytek (vigor 2200USB) heeft ze etc :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

En anders is er altijd nog de Router met ingebouwd ADSL modem.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
FastBunny schreef op 29 August 2003 @ 22:04:
E-tech heeft ze, Draytek (vigor 2200USB) heeft ze etc :)
Ik denk dat je een klein foutje maakt...

vigor 2200USB <-- usb router zonder meer een van de weinige

Etech <-- wel routers, maar GEEN usb router, je kan er wel een computer op aansluiten via de usb, voor bijv. een laptop zonder netwerkkaart, maar wel usb :)

Snap je? teminsten, tenzij ze net een nieuwe usbrouter hebben uitgebracht ;)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Icey schreef op 29 August 2003 @ 22:06:
[...]

Ik denk dat je een klein foutje maakt...

vigor 2200USB <-- usb router zonder meer een van de weinige

Etech <-- wel routers, maar GEEN usb router, je kan er wel een computer op aansluiten via de usb, voor bijv. een laptop zonder netwerkkaart, maar wel usb :)

Snap je? teminsten, tenzij ze net een nieuwe usbrouter hebben uitgebracht ;)
Kom op mijn werk regelmatig E-tech routers tegen en viel me op dat ze een USB poort hadden ;) Al heb ik ze nooit gebruikt, lijkt me dan logisch dat er een model is dat het heeft :)

[edit]
Met de E-tech heb je wel gelijk ;) bron

[ Voor 10% gewijzigd door FastBunny op 29-08-2003 22:11 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Icey
FastBunny schreef op 29 August 2003 @ 22:09:
[...]

Kom op mijn werk regelmatig E-tech routers tegen en viel me op dat ze een USB poort hadden ;) Al heb ik ze nooit gebruikt, lijkt me dan logisch dat er een model is dat het heeft :)
die usb poort is er net zoeen als op je printer ey ;) Met de kabel die erbij zit kan je je pc via usb aansluiten op de router i.p.v utp... De rede hiervoor snap ik niet, maargoed.

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan dr nu echt usb Routers - modem is dr zon acatel geval d8 ik
of is het beter om een modem/router te kopen t boven vernoemde gevalletjuh van e-tech?

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 22:13:
Bestaan dr nu echt usb Routers - modem is dr zon acatel geval d8 ik
of is het beter om een modem/router te kopen t boven vernoemde gevalletjuh van e-tech?
In het geval van een Vigor is het goedkoper een USB versie te nemen dan eentje met een modem ingebouwd, al scheeld het niet zo gek veel :) En wat je moet doen moet je natuurlijk zelf weten ;)

• Icey
pricewatch: DrayTek Vigor 2200 USB

129 ex verzendkosten heb je een router waar je je usb modem op aan kunt sluiten...

Voor 99 euro heb ik in de winkel een modem router combinatie, dus zijn er ergens nog goedkopre te krijgen.

afin, aan jou de keus

Verwijderd

Topicstarter
we hebben een modem en t is wel zonde om dr een nieuwe voor te kopen maar zijn dr dan nog andere opties? behalfe een server want dat hebben we al bed8

Verwijderd

Topicstarter
ff nog een vraagje :) zou je zo acatel dinges geval ook gewoon kenne verkopen en zoals vermeld is een modem router kopen want dat is wel een goede optie

• Icey
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 22:21:
we hebben een modem en t is wel zonde om dr een nieuwe voor te kopen maar zijn dr dan nog andere opties? behalfe een server want dat hebben we al bed8
Icey schreef op 29 augustus 2003 @ 22:17:

Voor 99 euro heb ik in de winkel een modem router combinatie, dus zijn er ergens nog goedkopre te krijgen.
Ik heb het gevoel dat je post van mensen niet eens doorleest, dat had ik hierboven ook al gezien :X

En ja, je kan je usb modem verkopen, en en modem/router combinatie aanschaffen...

nofi, maar volgens mij kan je het best de dynabite/vobis/vi/mycom/watever binnenlopen en het vragen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 22:23:
ff nog een vraagje :) zou je zo acatel dinges geval ook gewoon kenne verkopen en zoals vermeld is een modem router kopen want dat is wel een goede optie
die kan je verkopen, maar je bent niet de enige die dat wil. de marktwaarde van die dingen ligt tegenwoordig zo laag dat je hem beter als reserve kunt houden.

heb ik ook gedaan, alhoewel die van mij nog wat meer op zou kunnen leveren, want het is de isdn versie

• Predator
  • Laatst online: 22:15

Predator

Suffers from split brain

[search=USB router]
[search=USB modem router]
enz ...

Of je koopt een router met ingebouwd ADSL modem.
Je vindt verkooppunten in de pricewatch op de frontpage.

Al veel gevraagd, dus zonder probleem te vinden met de search.
Eerst altijd even goed zoeken.
-> http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.