hoi mensjes,
Nadat een kapotte voeding mijn cpu dusdanig had opgeblazen dat de onderkant pikzwart zag en hij een gat in mijn mobo had gesmolten, heb ik afgelopen week noodgedwongen van mijn laatste geld het volgende systeem gebouwd:
amd 2200+ xp (@ 1,96 ghz, maar kan nog veel verder)
zalman koeling (die met die kopere waaier)
epox ep-8k9a9i mobo (via kt400a+vt8235 chipset)
512 mb ddr-Ram pc 2100 (1x 133mhz en 1x 233mhz)
Maxtor 120 gb hdd (8mb cache)
lg dvd spelertje
philips brandertje
xp proffesional (met alle updates en sp1 ensoow)
en dan komt het: mijn geld was op dus tijdelijk:
3d prophet 4500 32mb met tv-out....
nu is het zo dat ik de nieuwste drivers ed. heb geinstalleerd en hij zit echt goed aangesloten,
maar als ik een spel start (th2, gta3 , sof2)
dan zie ik aleen maar een scherm met honderden felgekleurde streepjes en hangt 'ie.
normale aplicaties: no problem...
divx: meestal no problem, af en toe ineens een hele lage resolutie en hele maffe felle kleuren (gewoon windows) en de meldingen:
"de display adapter is verkeerd geconfigureerd, het programma word afgesloten"
en "windows heeft een ernstigge fout ontdekt,sluit de comp af en boot opnieuw"
na reboot heb ik dan weer een goed beeld en krijg ik de melding "het systeem is hersteld van een ernstigge fout"
nogmaals,voor zover ik weet zijn alle drivers en ook directx ed goed geinstalleerd en ja, de kaart zit goed in het slot, verder ook geen stof in me slot ofzo...
kunnen jullie me helpen? heb over 2 weken pas weer geld, en om nou nog 2 weken dit probleem te hebben?!
ps: van m'n laatste geld kan ik kopen: ATI Radeon R7000
ff tijdelijk voor een week of 2....iemand ervaring met de
ATI Radeon R7000?? en anders een betere voor < 50 euro?
THANX ALVAST!
Nadat een kapotte voeding mijn cpu dusdanig had opgeblazen dat de onderkant pikzwart zag en hij een gat in mijn mobo had gesmolten, heb ik afgelopen week noodgedwongen van mijn laatste geld het volgende systeem gebouwd:
amd 2200+ xp (@ 1,96 ghz, maar kan nog veel verder)
zalman koeling (die met die kopere waaier)
epox ep-8k9a9i mobo (via kt400a+vt8235 chipset)
512 mb ddr-Ram pc 2100 (1x 133mhz en 1x 233mhz)
Maxtor 120 gb hdd (8mb cache)
lg dvd spelertje
philips brandertje
xp proffesional (met alle updates en sp1 ensoow)
en dan komt het: mijn geld was op dus tijdelijk:
3d prophet 4500 32mb met tv-out....
nu is het zo dat ik de nieuwste drivers ed. heb geinstalleerd en hij zit echt goed aangesloten,
maar als ik een spel start (th2, gta3 , sof2)
dan zie ik aleen maar een scherm met honderden felgekleurde streepjes en hangt 'ie.
normale aplicaties: no problem...
divx: meestal no problem, af en toe ineens een hele lage resolutie en hele maffe felle kleuren (gewoon windows) en de meldingen:
"de display adapter is verkeerd geconfigureerd, het programma word afgesloten"
en "windows heeft een ernstigge fout ontdekt,sluit de comp af en boot opnieuw"
na reboot heb ik dan weer een goed beeld en krijg ik de melding "het systeem is hersteld van een ernstigge fout"
nogmaals,voor zover ik weet zijn alle drivers en ook directx ed goed geinstalleerd en ja, de kaart zit goed in het slot, verder ook geen stof in me slot ofzo...
kunnen jullie me helpen? heb over 2 weken pas weer geld, en om nou nog 2 weken dit probleem te hebben?!
ps: van m'n laatste geld kan ik kopen: ATI Radeon R7000
ff tijdelijk voor een week of 2....iemand ervaring met de
ATI Radeon R7000?? en anders een betere voor < 50 euro?
THANX ALVAST!