Toon posts:

effe een athlon-koeler vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Heb nu een low-budget spire koeler op m'n xp 2600 en dat koelt niet bepaald goed (76 graden C max. stressed). Wat voor koeler koelt goed en is niet al te luid. Ik weet 't, het kan natuurlijk niet allebei samen, en 't is een beetje een 8)7 vraag (zal vast al gesteld zijn, maar kon niets iets vinden oven "echte" positieve ervaring van mensen) maar toch voor de vrijdagavond weet iemand misschien nog wat.
Groetjes!

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:17

RumaNoV

Folding

Voor dit topic vrees ik, maar jah. Ik heb hier een Coolermaster Aero 7+ en die koelt heel goed en op de laagste stand hoor je em niet.

Verwijderd

als je een gigabyte mobo hebt is deze temp best wel normaal, een goede koeler is ca 20,-
misschien in de price watch, anders www.alternate.nl

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je er nou nog ff bij zet welke Spire je hebt...
De Whisperrock 3 koelde bij mijn vorige werk een 2500+ nog naar 45 tot 50 graden.
75 lijkt me dan wel heel veel.
Misschien eens kijken of je niet teveel pasta er tussen hebt (teveel is isolerend), en controleren of je koeler wel goed contact maakt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

effe een slotje

Kijk eens in de FAQ van dit subforum aangaande temperaturen (kijk onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?") en in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling voor tips over koeling B)

Ervaringen kun je gewoon via de Search terugvinden en bijvoorbeeld in dit topic:
[rml][ Cooling] Ervaringen met AMD koelers[/rml]

[ Voor 30% gewijzigd door BalusC op 29-08-2003 22:06 ]

Dit topic is gesloten.