[fp] feature-request newssubmit

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
wilde het submitten in devtrack, maar er schijnt geen mogelijkheid te zijn om je password te laten opsturen als je het vergeten bent :/

anyway, zouden jullie bij de newssubmit een overzichtje kunnen geven van reeds gesubmit nieuws (van de laatste 3 uur ofzo)?
Er is nog genoeg regelwit in ieder geval :)

Ik dacht dan aan :
[tijd submit] [user] [titel] [url?]

Ik denk dat het een aantal dubbele newssubmits scheelt, aangezien ik de laatste weken vaak afgetroefd wordt door Longbeard en ik het zo nutteloos vind om allerlei dingen dubbel in te sturen (scheelt jullie ook weer werk).
Misschien zelfs de mogelijkheid om (dmv radiobutton) de mogelijkheid om een extra link toe te voegen aan een reeds bestaande newssubmit, zodat jullie meer bronnen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 29-08-2003 21:51 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
T.T. schreef op 29 August 2003 @ 21:50:
wilde het submitten in devtrack, maar er schijnt geen mogelijkheid te zijn om je password te laten opsturen als je het vergeten bent :/

anyway, zouden jullie bij de newssubmit een overzichtje kunnen geven van reeds gesubmit nieuws (van de laatste 3 uur ofzo)?
Er is nog genoeg regelwit in ieder geval :)

Ik dacht dan aan :
[tijd submit] [user] [titel] [url?]

Ik denk dat het een aantal dubbele newssubmits scheelt, aangezien ik de laatste weken vaak afgetroefd wordt door Longbeard en ik het zo nutteloos vind om allerlei dingen dubbel in te sturen (scheelt jullie ook weer werk).
Misschien zelfs de mogelijkheid om (dmv radiobutton) de mogelijkheid om een extra link toe te voegen aan een reeds bestaande newssubmit, zodat jullie meer bronnen hebben.
Dat kan als je een abbo hebt toch :?

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
zmn schreef op 29 August 2003 @ 21:52:
Dat kan als je een abbo hebt toch :?
Ik heb geen idee wat er in de abbo's zit, eens kijken...

edit1: Je hebt ongeveer gelijk :)
Nieuwsqueue-ticker (upcoming nieuws)
Ik hoef alleen niet het upcoming nieuws te zien, maar gewoon alle ingestuurde nieuws. Dus ook de links die het niet tot nieuws zullen schoppen.

edit2: misschien is de doelgroep een beetje klein in verhouding tot de hoeveelheid prog-werk. Maarja, "niet geschoten is altijd mis"

[ Voor 71% gewijzigd door T.T. op 29-08-2003 22:05 ]

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Met een abbo kan je enkel de submits zien als deze goedgekeurt zijn voor plaatsing

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De submit wordt al gecheckt op dubbele entries en een overzicht van ingestuurd nieuws/meuk wordt niet public gegeven om trammelant over van-alles-en-nog-wat te vermijden. De nieuwsticker laat alleen het nieuws zien wat is goedgekeurd door de nieuwsredactie en niet de ingestuurde items, dus daar heb je eigelijk niks aan.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
De submit wordt al gecheckt op dubbele entries en een overzicht van ingestuurd
weet ik
nieuws/meuk wordt niet public gegeven om trammelant over van-alles-en-nog-wat te vermijden.
dat is jammer, maar wel duidelijk.
De nieuwsticker laat alleen het nieuws zien wat is goedgekeurd door de nieuwsredactie en niet de ingestuurde items, dus daar heb je eigelijk niks aan.
inderdaad
Pagina: 1