Toon posts:

Falende printer: lege A4's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej tweakers, ik heb een printer-probleempje:

Mijn HP (3820/1100/690) printers printen alles geweldig in b.v. Excel, Word, Adobe, etc. Echter als ik een pagina binnen de Internet Explorer wil afdrukken krijg ik alleen maar de header (Page 1 of ..) en footer (url + datum). De rest van de pagina is leeg.

Daarnaast is het onmogelijk om ontvangen e-mails uit te printen: de pagina's blijven leeg...

De specs->

- Internet Explorer (IE): versie 5.50(.4522.1800)
[Versie 5.50 is de 'maximale'/laatste versie voor Windows 95.]

Verder gaat het hier om een P1-133 met 32 MB geheugen. Hij printte tot voorkort altijd goed met deze printers in IE, dus snelheid of geheugen is het pobleem niet.

Mijn vraag is: is er iemand die dit probleem eerder heeft meegemaakt of die mij kan vertellen wat ik moet doen om de printer(s) weer binnen IE te kunnen laten afdrukken?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de link, maar als ik die 0,75 mm instel of b.v. 15,0 mm blijven mijn pagina's leeg...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:22

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SA

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Wat zie je in de print preview? Staat daar wel inhoud?

Verder even een hele wilde gok, het zal het waarschijnlijk niet zijn maar je weet nooit ;) : je hebt niet per ongeluk je tekstkleur (internetopties > tabblad general > colors) op wit gezet? Dat had ik namelijk eens... ik probeerde een internetpagina af te drukken die wit als tekstkleur had ingesteld. En me maar afvragen waarom de tekst 'niet' geprint werd |:(