"EINDELIJK!!!" Dachten we. Eindelijk zijn we van de hoge kosten van ons ISDN abonnoment met daarbij de telefoontikken af. Jarenlang worden wij polderbewoners uitgemelkt. Commercieel gezien niet interessant en dus jarenlang ontzien. BELACHELIJK DUUR EN TRAAG. Toen het dan toch leek te gebeuren was mijn blijdschap groot: ADSL in ons mini gehucht (waar ook geen kabel is). Maar nee: het was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn. Het betreft een nieuwe vorm van ADSL die een stuk duurder gaat worden (toch?).
Mijn vraag dus: iemand enig idee wat ongeveer de kosten zullen gaan worden van deze nieuwe vorm???
Ook dit keer zijn we misleid. Nadat ik 20 providers hierover had benaderd waarschuwde slechts 1 van hen over de nieuwe vorm en nieuwe kosten. De andere boden een voorlopige inschrijving en sommige zelfs een definitieve. Dit om ons alvast binnen te halen natuurlijk.
IK BEN HET ZAT EN IK HAAT KPN
!!!! Maar dat terzijde..
Dat lucht op
Grtz
Rens
P.S. Sorry als er al een topic over dit onderwerp is!! Kon ik zo snel niet vinden i.i.g.
Mijn vraag dus: iemand enig idee wat ongeveer de kosten zullen gaan worden van deze nieuwe vorm???
Ook dit keer zijn we misleid. Nadat ik 20 providers hierover had benaderd waarschuwde slechts 1 van hen over de nieuwe vorm en nieuwe kosten. De andere boden een voorlopige inschrijving en sommige zelfs een definitieve. Dit om ons alvast binnen te halen natuurlijk.
IK BEN HET ZAT EN IK HAAT KPN
Dat lucht op
Grtz
Rens
P.S. Sorry als er al een topic over dit onderwerp is!! Kon ik zo snel niet vinden i.i.g.