Installatie CD misschien?
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
En een bootflopPreatorium schreef op 29 August 2003 @ 20:53:
Meer verstand van patat en burgers bakken oid?
Installatie CD misschien?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Meeste PC's accepteren tegenwoordig wel een boot-cd, wat de Windows CDs van Microsoft zijn.En een bootflop
[ Voor 20% gewijzigd door Preatorium op 29-08-2003 20:55 ]
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
En
heb je dat gedaan? Moet je dat nog doen? Moeten wij dat voor je doen? Ik weet het niet hoor
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
www.beginnersweb.nl !!!Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 20:56:
allemaal zijn jullie blind, ik bedoel het installeren van win ME op een lege HDD
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
zelf ff reageren mag trouwens ook,
gewoon in bios op bootable cd-rom zetten
Ja, daar hebben wij het ook over. Gewoon booten met een WindowsME bootflop, en dan installatie starten met CD.Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 20:56:
allemaal zijn jullie blind, ik bedoel het installeren van win ME op een lege HDD
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Voor verdere afhandeling verwijs ik je naar:
www.beginnersweb.nl
www.iksnaphetniet.nl
www.helpmij.nl
etc..
Of als je wil dat wij jou nog een kans geven, dan zul je de moeite moeten nemen om de schijnbaar overhaast weggeklikte [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
[ Voor 97% gewijzigd door BalusC op 29-08-2003 21:01 ]
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 29-08-2003 21:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()