Wij hebben ons een nieuw TFT scherm gekocht een : Samsung SyncMaster 171s tijdens het scrollen geeft dit een golvend beeld dat is vervelend.Wij hebben er een Geforce2 MX 400 NVidia / 64 Mb videokaart inzitten, is er nog hoop voor dit probleem??
Verwijderd
naar mijn weten ligt dat aan je videokaart instellingen (refreshrate, resolutie)
al eens op andere computer / andere windows getest?
installeer je drivers eens opnieuw misschien
al eens op andere computer / andere windows getest?
installeer je drivers eens opnieuw misschien
Dat is al allemaal gebeurt,zou een betere videokaart kunnen helpen en ja welke als tip. Het TFT schrm heeft een 40 Ms tijd.
heb ergens gelzen dat "gamers" iets van 16 of 18 mS nodig hebben om lekker te kunnen spelen.
lijkt me wel enig verband in zitten (bewegend beeld)
lijkt me wel enig verband in zitten (bewegend beeld)
Verwijderd
zet je refreshrate van je videokaart op 60hz (dan zou je er geen last meer van moeten hebben)
Een TFT scherm is tot nader orde een monitor, dus valt deze topic onder Videoplanken & Beeldkannonnen (VB)
Move OH->VB
Daarnaast zou info als welk OS je gebruikt en welke versies VGA en TFT driver relevant kunnen zijn.
En herlees even de GoT Huisregels mbt topictitel, 'Golvend beeld' is nou niet echt informatief te noemen. Ik pas het deze keer even aan, maar volgende keer zelf op letten voordat je een topic start
Move OH->VB
Daarnaast zou info als welk OS je gebruikt en welke versies VGA en TFT driver relevant kunnen zijn.
En herlees even de GoT Huisregels mbt topictitel, 'Golvend beeld' is nou niet echt informatief te noemen. Ik pas het deze keer even aan, maar volgende keer zelf op letten voordat je een topic start
Oslik blyat! Oslik!
Het probleem is opgelost het lag aan een simpele instelling in internet Explorer te weten: Open Internet Explorer > Extra > Internet Opties > Tabblad Geavanceerd > en haal het vinkje weg bij " Vloeiendschuiven gebruiken "> OK, en het golvendscrollen is opgelost.
dus blijkbaar had je deze problemen ook alleen maar binnen IE. dat is natuurlijk relevante info als je een probleem meldt.
Nee niet alleen IE maar met dit weg te vinken zijn wel die problemen opgelost,raar maar waar.Alleen het uitvloeien van de letters zijn wel nog aanwezig??daar is nog niets op gevonden dus voor de denkers en daar bedoel ik de de letters wat je nu leest.
Druk eens op de knop AUTO van het scherm. Dan stelt het zichzelf helemaal af naar het VGA-signaal en kunnen letters nogal eens wat scherper worden..
Pagina: 1