Ik werk onder MacOX, maar een aatal programma's draai ik onder OS9. Onder OSx kan ik wel printen maar onder OS9 niet. Ik denk dat mijn printer onder OS9 ook geinstalleerd moet worden. Maar ik weet niet hoe.
Wat is classic support. Is dit een optie die ik aan of uit kan zetten? Zoja waar kan ik deze optie vinden? Ik hep pas net een Apple dus ik ben nog niet helemaal wegwijs
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 19:25 ]
Je moet in principe de printerdriver voor OS9 vinden, en die in de Extensions map van de Systeemmap gooien waar OS9 in staat.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Kijk ook even of je de printer in de Kiezer (Chooser) ziet, dit programmaatje staat in de (OS9) Systeemmap in de map Applemenu...
Als je hem niet ziet zal je inderdaad een printerdriver onder OS9 moeten installeren...
...Een workaround is misschien het onder OS9 printen naar pdf en deze pdf dan in Preview openen en printen.
Als je hem niet ziet zal je inderdaad een printerdriver onder OS9 moeten installeren...
...Een workaround is misschien het onder OS9 printen naar pdf en deze pdf dan in Preview openen en printen.
Pagina: 1